معرفی 11 مورد از بهترین کانال های کریپتویی یوتیوب

معرفی 11 تا از بهترین کانال های کریپتویی یوتیوب

یوتیوب یک دانشگاه کامل است و علاوه‌بر سرگرمی، آموزش هرچیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا می‌شود. حالا چرا از این دانشگاه بزرگ برای یادگیری یکی از مهم‌ترین فناوری‌های جهان یعنی بلاکچین و ارز دیجیتال استفاده نکنیم؟ کانال‌های یوتیوبی بسیاری هستند که روزانه محتوای مفید و جذاب از سیگنال گرفته تا تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و … را تولید می‌کند. بنابراین امروز قصد داریم تا 11مورد از آنها را معرفی کنیم. با ما در مقاله‌ی بهترین کانال‌ های کریپتویی یوتیوب همراه باشید.

1- جیکوب بری (Jacob Bury)

کانال یوتیوب جیکوب بری
کانال یوتیوب جیکوب بری

کانال یوتیوبی جیکوب بِری یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب برای درک چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال و نکات سرمایه‌گذاری است. جیکوب بری یک معامله‌گر حرفه‌ای و تحلیل‌گر باتجربه است که از طریق ویدیوهای ساده و آموزنده بینش خود از بازار ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند.

با معرفی دوستان خود به صرافی رمز پلاس، 30 درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را دریافت کرده و درآمد بدون ترید را تجربه کنید.
ورود به صرافی رمزپلاس

اگرچه جیکوب طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد اما تخصص او در پروژه‌های جدید و پرپتانسیل است. پروژه‌هایی که پتانسیل بالایی برای رشد قیمت دارند و بری یکی از بهترین‌ها در پیدا کردن آنهاست. به‌عنوان مثال جیکوب بری یکی از اولین افرادی بود که پروژه لاکی بلاک (Lucky Block) را شناسایی و معرفی کرد. پیش‌فروش این ارز در ژانویه 2022 انجام شد و پس از مدتی با لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال 60 برابر رشد کرد.

اگرچه در کارنامه‌ی جیکوب بری ارزهای Tamadoge و AiDoge نیز دیده می‌شوند اما فعالیت او در پیدا کردن ارزهای جدید خلاصه نمی‌شود. بری بیت کوین و دیگر ارزهای مهم را نیز تحلیل کرده و پوشش می‌دهد و می‌توانید برای دنبال کردن کانال یوتیوب او از لینک زیر استفاده کنید.

2- مایکل روبل (Michael Wrubel)

کانال یوتیوب مایکل روبل
کانال یوتیوب مایکل روبل

مایکل روبل یکی دیگر از متخصصان پیدا کردن جواهرهای کم ارزش صنعت ارزهای دیجیتال است. همچون جیکوب بری، روبل نیز علاقه بسیاری به پیدا کردن پروژه‌های جدید دارد و نکته‌ی مهم کانال یوتیوب او، مدت زمان مختصرومفید ویدیوها است. اگرچه به‌طور متوسط ویدیوها 5 الی 10 دقیقه هستند اما در همین مدت زمان کوتاه اطلاعات مفیدی به کاربر ارائه می‌شود.

او در تمام پروژه‌های معرفی‌شده در کانال‌ش سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد تا پپه بعدی بازار را پیش از ترند شدن و انفجار قیمت پیدا کند. همچنین مایکل روبل وضعیت ارزهای مهم بازار ازجمله کاردانو و ماتیک را نیز بررسی کرده و مهم‌ترین اخبار آنها را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد. علاوه‌بر این، روبل از پخش زنده کانال خود برای تعامل با کاربران استفاده کرده که می‌توانید سوالات خود را از او بپرسید. برای پیوستن به ارتش 310 هزار نفری دنبال‌کنندگان او تنها کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید.

3- بیت‌بوی کریپتو (BitBoy Crypto)

کانال یوتیوب BitBoy Crypto
کانال یوتیوب BitBoy Crypto

بیت‌بوی یک کانال کامل برای دنبال کردن موضوعات مختلف و یکی از بهترین کانال‌ های کریپتویی یوتیوب است. در حال حاضر این کانال بیش از 1.46 میلیون مشترک دارد و به شهرت مناسبی در صنعت کریپتو دست یافته است. بنیان‌گذار این کانال بن آرمسترانگ است و تمام نکات حائز اهمیت مرتبط با ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. به‌عنوان مثال این کانال تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای مختلف را بررسی کرده و پیش‌بینی قیمت خود از ارزها را ارائه می‌کند. همچنین در کانال او محتوای آموزشی مناسبی یافت می‌شود.

با این حال بیت‌بوی کریپتو در سال‌های اخیر با جنجال‌هایی مواجه شده است. به‌عنوان مثال CNBC مقاله‌‎ای منتشر کرد که در آن بن آرمسترانگ به بزرگ‌نمایی پروژه‌های کوچک، ترغیب و اغوای سرمایه‌گذاران متهم شده بود. یکی از پروژه‌های اشاره‌شده در این مقاله DistX نام داشت که از زمان معرفی از سوی بیت‌بوی تاکنون 99 درصد از ارزش خود را از دست داده است. به هر حال می‌توانید این کانال بزرگ را با استفاده از لینک زیر دنبال کنید.

4- کریپتو بنتر (Crypto Banter)

کانال یوتیوب Crypto Banter
کانال یوتیوب Crypto Banter

کریپتو بنتر به لایو استریم‌های خود شهرت دارد. در واقع بیشتر ویدیوهای این کانال به‌صورت زنده پخش می‌شوند که حاکی از اعتمادبه‌نفس بالای Crypto Banter است. همچنین ویدیوهای او به‌طور متوسط یک ساعته هستند و در آنها اطلاعات فراوانی به مخاطب ارائه می‌شود.

کریپتو بنتر تمرکز خاصی نداشته و همه موضوعات مهم بازار را پوشش می‌دهد. به‌عنوان مثال برخی از ویدیوهای او درخصوص اخبار و احساسات فعلی بازار هستند و برخی دیگر به بررسی قیمت بیت کوین، آلت کوین‌ها و تحقیقات بنیادی اختصاص دارند. همچنین کریپتو بنتر با اینفلوئنسرها و افراد مهم صنعت ارز دیجیتال مصاحبه می‌کند. در مجموع تمام دغدغه Crypto Banter اطمینان از ارائه چشم‌انداز مناسب از بازار به بینندگان است. این کانال در سپتامبر 2017 و در اوج بازار صعودی راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون بیش از 631 هزار نفر مشترک آن را دنبال می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای دنبال کردن بنتر از لینک زیر استفاده کنید.

5- کریپتو زئوس (Crypto Zeus)

کانال یوتیوب کریپتو زئوس
کانال یوتیوب کریپتو زئوس

کریپتو زئوس با بیش از 65 هزار مشترک یکی از بهترین کانال‌ های کریپتویی یوتیوب برای سرمایه‌گذاران در پیش‌فروش‌های ارز دیجیتال است. این کانال بسیار فعال است و در بیشتر روزها چندین ویدیو منتشر می‌کند تا دنبال‌کنندگان‌ش دائما در جریان تحولات کلیدی بازار قرار بگیرند. مدت زمان ویدیوهای این کانال به‌طور متوسط 5 الی 7 دقیقه است و به معنای واقعی کلمه مختصرومفید هستند.

از نظر محتوایی، زئوس تمرکز بسیاری روی پیدا کردن ارزهایی با شانس رشد 100 برابری دارد. این کانال نه‌تنها فاندامنتال پروژه‌ها را بررسی کرده بلکه با درنظر گرفتن کاربرد واقعی هر توکن آنها را معرفی می‌کند. به‌عنوان مثال او تازگی پیش‌فروش پروژه Deelance را معرفی کرد که انقلابی در سازوکار فریلنسرها است و توضیح می‌دهد که این پلتفرم چطور فریلنسر و مشتری را بدون دخالت شخص ثالث به یکدیگر متصل می‌کند.

علاوه‌بر محتوای پیش‌فروش، کریپتو زئوس مهم‌ترین اخبار و اتفاقات ارزهای دیجیتال را پوشش داده و با استفاده از لینک زیر می‌توانید آن را دنبال کنید.

6- کریپتو کربی (Crypto Kirby)

کانال یوتیوب Crypto Kirby
کانال یوتیوب Crypto Kirby

کریپتو کربی با بیش از 157 هزار مشترک یکی از بهترین کانال‌ها برای تحلیل تکنیکال است. تمرکز کریپتو کربی به‌طور انحصاری روی بیت کوین قرار دارد تا کاربران چشم‌انداز مناسبی از حرکت بعدی BTC در کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشند.

میانگین زمان هر ویدیو از کانال کریپتو کربی 20 دقیقه است و در آنها همه نکات ضروری مطرح می‌شوند. اگرچه تحلیل تکنیکال مقداری پیچیده است اما کربی در توضیح اصول اولیه به زبان ساده مهارت داشته و علاوه‌بر کانال یوتیوب، یک کانال تلگرامی VIP نیز دارد.

در کانال VIP علاوه‌بر تحلیل تکنیکال، ایده‌های معاملاتی و سیگنال نیز از سوی Crypto Kirby ارائه می‌شوند تا معامله‌‎گران مبتدی از معاملات یک تریدر حرفه‌ای پیروی کنند. به هرحال برای پیوستن به کانال تلگرامی ابتدا باید در کانال یوتیوب با استفاده از لینک زیر جوین شوید.

7- کریپتو زامبی (Crypto Zombie)

کانال یوتیوب Crypto Zombie
کانال یوتیوب Crypto Zombie

کریپتو زامبی یکی دیگر از کانال‌های یوتیوبی است که تمام موضوعات مهم و مرتبط با ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. در این کانال هر موضوع قابل بحثی ازجمله اخبار، تحولات بازار، تاثیر قانون‌گذاری‌ها و … یافت می‌شود. علاوه‌بر ویدیوهای کوتاه، کلیپ‌های آموزشی طولانی نیز در این کانال قرار دارند و سرشار از اطلاعات مفید است.

به‌عنوان مثال کریپتو زامبی یک ویدیوی 33 دقیقه‌ای از آموزش معاملات اهرمی بیت کوین در ApeX ارائه کرده است. از زمان راه‌اندازی در سال 2018 تاکنون، این کانال بیش از 38 میلیون بازدید جمع‌آوری کرده و بیش از 251 هزار مشترک دارد. برای پیوستن به کانال یوتیوب کریپتو زامبی روی لینک زیر کلیک کنید.

8- مون (The Moon)

کانال یوتیوب The Moon
کانال یوتیوب The Moon

کانال مون یا ماه در دسامبر 2017 و همزمان با 20 هزار دلاری شدن بیت کوین راه‌‌اندازی شد و حالا یکی از بهترین کانال‌ های کریپتویی یوتیوب است. این کانال از سوی کارل رانفلت (Carl Runefelt) سوئدی اداره شده و بیش از 576 هزار دنبال‌کننده دارد.

رانفلت در زمان آغاز کار این کانال در یک سوپرمارکت کار می‌کرد اما حالا یک میلیاردر خودساخته است. بیشتر ثروت او از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به‌دست آمده و اگرچه حالا از لایف استایل خود فیلم می‌گیرد اما هنوز هم در تحلیل تکنیکال دستی بر آتش دارد.

تمرکز کارل رانفلت روی بیت کوین و اتریوم قرار داشته اما گاهی اوقات ارزهای کوچک‌تر را نیز پوشش می‌دهد. برای دنبال کردن تحلیل‌های کارل تنها کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید. وی علاوه‌بر کانال یوتیوب، با رسانه‌هایی همچون CNBC و Fox Business نیز مصاحبه می‌کند.

9- ایوان تک (Ivan on Tech)

کانال یوتیوب Ivan on Tech
کانال یوتیوب Ivan on Tech

کانال Ivan on Tech در سال 2013 راه‌اندازی شد و یکی از شناخته‌شده‌ترین کانال‌های کریپتویی یوتیوب است. در روز راه‌اندازی این کانال بیت کوین 106 دلار قیمت داشت و حالا در زمان نگارش این مقاله در سطح 29833 دلار معامله می‌شود.

این کانال در وهله اول بر آموزش متمرکز است و همه چیز ازجمله صرافی‌های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و … را پوشش می‌دهد. همچنین تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال، بررسی اخبار و تحولات نیز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ایوان تک هستند. به‌طور کلی با بیش از 497 مشترک این کانال یکی از بزرگ‌ترین کانال‌های کریپتویی یوتیوب است که می‌توانید با لینک زیر آن را دنبال کنید.

10- آلت کوین دیلی (Altcoin Daily)

کانال یوتیوب Altcoin Daily
کانال یوتیوب Altcoin Daily

آلت کوین دیلی با بیش از 1.3 میلیون مشترک سومین کانال محبوب کریپتویی یوتیوب از نظر تعداد مشتریکن است. این کانال بر آلت کوین‌ها تمرکز داشته و بینش خود از پروژه‌های بزرگ و کوچک را ارائه می‌کند. Altcoin Daily علاوه‌بر بررسی آینده و پروژه آلت کوین‌ها، تحلیل بیت کوین و اخبار بازار را نیز پوشش می‌دهد.

نه‌تنها این موارد بلکه آلت کوین دیلی میزبان سهامداران و هولدرهای بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال است و با آنها مصاحبه می‌کند. همچنین این کانال در بررسی پروژه‌های کلاه‌برداری و فاش کردن آنها نیز شهرت دارد.

در نهایت اگر داستان جدید و مهمی برای روایت کردن وجود داشته باشد پس آلت کوین دیلی آن پوشش خواهد داد. برای دنبال کردن آن روی لینک زیر کلیک کنید.

11- Coin Bureau

کانال یوتیوب Coin Bureau
کانال یوتیوب Coin Bureau

Coin Bureau با بیش از 2 میلیون مشترک محبوب‌ترین کانال کریپتویی یوتیوب است. ویدیوهای این کانال از سوی گای ترنر ضبط شده و مفاهیم کریپتویی به ساده‌ترین زبان ممکن به کاربران ارائه می‌شوند.

ویدیوهای این کانال به کلیه موضوعات مرتبط به جهان کریپتو می‌پردازند و از آخرین اخبار گرفته تا اصول بلاکچین و ارزها در آن یافت می‌شوند. اگرچه این کانال به پیش‌بینی قیمت ارزها، لیست شدن کوین‌ها و تحلیل آنها می‌پردازد اما Coin Bureau بیشتر به سبک روایت خود شهرت دارد و به‌خوبی با کاربران تعامل دارد. برای دنبال کردن Coin Bureau روی لینک زیر کلیک کنید.

سخن پایانی

لیست کانال‌های کریپتویی قطعا به این ده مورد محدود نمی‌شود اما دنبال کردن همین موارد نیازهای شما را پوشش خواهد داد و بینش مناسبی از بازار برای‌تان فراهم می‌کند. با این حال شما نیز می‌توانید دیگر کانال‌های مفید و جذاب را در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا ما و دیگر کاربران از آنها استفاده کنیم. از اینکه تا پایان مقاله‌ی بهترین کانال‌ های کریپتویی یوتیوب همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Techopedia

سوالات متداول

  • بیشترین تعداد دنبال‌کننده در بین کانال‌های کریپتویی یوتیوب متعلق به کدام کانال است؟

کانال Coin Bureau با 2.29 میلیون نفر دنبال‌کننده بیشترین تعداد مشترک در بین کانال‌های کریپتویی یوتیوب را دارد.

  • بهترین کانال برای پیدا کردن پروژه‌های آینده‌دار کدام است؟

انتخاب بهترین مورد بسیار سخت است اما کانال‌های Jacob Bury و Michael Wrubel تخصص شایانی در پیدا کردن ارزهای پتانسیل‌دار دارند و آنها را معرفی می‌کنند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.