صرافی بایننس (Binance) اسپانسر تیم ملی فوتبال آرژانتین شد

صرافی بایننس (Binance) اسپانسر تیم ملی فوتبال آرژانتین شد.

صرافی بایننس (Binance)، روز دوشنبه بیان کرد که اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال آرژانتین شده است. به گزارش توکن باز به نقل از کوین دسک (coindesk)، قرارداد آرژانتین و صرافی بایننس اولین قرارداد این صرافی با یک تیم ملی بزرگ در جهان است، لازم به ذکر است که این قرارداد پنج سال طول خواهد کشید.

گفتنی است که این قرارداد 5 ساله، صرافی بایننس را اسپانسر حق نام‌گذاری لیگ فوتبال این کشور نیز کرده است. جالب است بدانید که به گفته بایننس این معامله همچنین شامل توسعه یک فن توکن (Fan Token) برای طرفداران تیم ملی آرژانتین نیز می شود که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

همان طور که می دانید فن توکن (Fan Token) به معنای توکن هواداری یا رمز ارز طرفداری است. فن‌ توکن ها به طرفداران و هواداران یک باشگاه ورزشی، رویداد سینمایی، گروه یا خواننده موسیقی تعلق می‌گیرند.

ماکسیمیلیانو هینز (Maximiliano Hinz)، مدیر بایننس آمریکای لاتین، در بیانیه ای اعلام کرد: از طریق این قرارداد، ما امیدواریم که از فوتبال آرژانتین در همه سطوح حمایت کنیم و همچنین آگاهی از بایننس، دنیای کریپتو و بلاک چین را به طرفداران فوتبال در سراسر کشور و جهان افزایش دهیم.

لئاندرو پیترسن (Leandro Petersen)، مدیر بازرگانی و بازاریابی فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) در همین رابطه بیان کرد که این توافق یک موهبت اقتصادی برای فدراسیون و تیم‌های برتر کشور خواهد بود و باعث می شود که ما به میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان نزدیکتر شویم تا طرفداران ما بتوانند دارایی ‌های دیجیتال جدید را از فدراسیون (AFA) خریداری کنند.

منبع: کوین دسک

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.