آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتامون

bitamon scaled

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتامون : بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال صعود های جنجالی خود را از اوایل سال 2021 تجربه کرد، مردم هر روز بیشتر از روز قبل، برای ورود به این بازار ترغیب می شوند. روزانه هزاران نفر وارد این بازار می شوند و قصد سرمایه گذاری دارند.

اما روش ورود به این بازار یکی از چالش های اصلی برای افراد می باشد و آنها نمی دانند از کجا و چگونه می توانند بیت کوین خریده و وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. یکی از روش های فعالیت در بازار ارزهای دیجیتالی، ثبت نام در صرافی معتبر می باشد. در این مقاله قصد داریم تا یکی از صرافی های ایرانی با نام بیتامون که در حوزه بازار رمز ارزها فعالیت می کند را برای شما معرفی کرده و آموزش ثبت نام و احراز هویت در بیتامون را برایتان بیان کنیم.

صرافی بیتامون

نحوه آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتامون

همانطور که بیان شد یکی از روش های وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتالی، ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال می باشد. اما این روزها ده ها صرافی داخلی و خارجی موجود است و این موضوع سبب گمراه شدن کاربران می شود.

برای کاربران سوال است که کدام صرافی برای فعالیت بهتر است؟ آیا بهتر است در صرافی ایرانی فعالیت کنیم یا صرافی خارجی؟ مسلما اگر نظر پشتیبانی در نظر بگیریم، صرافی های ایرانی بهترین گزینه برای فعالیت می باشند. چرا که هیچ مشکلی با فعالیت شما نداشته و شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به ip خارجی و خاص در این صرافی ها فعالیت نمایید.

صرافی بیتامون یکی از ده ها صرافی فعال به زبان فارسی در ایران است که به پارسی زبانان داخل کشور خدمات خود را ارائه می دهد.

ثبت نام

برای شروع ثبت نام در صرافی بیتامون، بعد از اینکه وارد صفحه اصلی این صرافی شدید بر روی گزینه ” ثبت نام | ورود ” کلیک نمایید.

جهت ثبت نام در سایت بیتامون کلیک کنید.

برای ورود به این صرافی از شما درخواست می شود که شماره تلفن همراه خود را در همان مرحله اول ثبت نام وارد نمایید. بدین ترتیب شماره موبایل خود را وارد کرده و کد تاییدیه ای که برایتان ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد نمایید.

بعد از وارد کردن کد تایید، شما به پنل کاربری خود هدایت می شوید و از شما درخواست می شود که فرایند احراز هویت خود را تکمیل نمایید.

توجه داشته باشید که اگر احراز هویت خود را انجام نداده باشید، نمی توانید از بخش های مختلف این صرافی استفاده نمایید. بدین منظور بر روی گزینه احراز هویت کلیک نموده و احراز هویت خود را تکمیل نمایید. بعد از وارد شدن به بخش احراز هویت، به ترتیب در فیلد های موجود، اطلاعات مربوطه خود مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، ایمیل، شماره تلفن و تاریخ تولد خود را وارد نمایید.

بارگذاری مدارک

بعد از آنکه اطلاعات شخصی خود را وارد کردید، در مرحله بعدی بایستی تصویری از خود همراه با کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و یا گواهینامه خود، همانگونه که در شرایط تصویر بیان شده است، گرفته و در سایت آپلود نمایید. توجه داشته باشید که اگر مدارک شما مانند کارت ملی قدیمی باشد، فاقد اعتبار می باشد و می توانید که از گواهینامه خود استفاده نمایید. در تصویر ارسالی خود حتما شرایط و نکات زیر را رعایت نمایید تا بدون مشکل تایید شود.

  • تصویرتان بدون عینک باشد.
  • تمام رخ بوده و نور کافی برای تشخیص چهرتان وجود داشته باشد.
  • نوشته های مدارک واضح، خوانا و بدون خدشه باشد.
  • با دوربین اصلی و توسط فرد دیگری گرفته شود تا نوشته ها برعکس و آینه نشوند.

سرانجام شرایط و قوانین موجود در انتهای صفحه را مطالعه کرده و بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

اطلاعات بانکی

بعد از ثبت اطلاعات خود، منتظر بمانید تا فرایند احراز هویت شما توسط صرافی تایید شود. بعد از تایید شدن احراز هویت شما وارد بخش کارت های بانکی شده و اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را وارد نمایید.

بدین منظور بر روی گزینه افزودن کارت کلیک نموده و اطلاعات کارت بانکی خود را نظیر شماره کارت و شماره شبا وارد نمایید. توجه داشته باشید که کارت وارد شده باید به نام شخصی باشد که فرایند احراز هویت را انجام داده است. و شما نمی توانید با استفاده از کارت بانکی شخص دیگری برای حساب کاربری خود وجه واریز نموده یا برداشت نمایید.

بعد از اتمام مراحل فوق شما می توانید با وارد شدن به بخش ” حساب کاربری من ” اطلاعات خود را مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن شماست که هنگام ثبت نام و احراز هویت آن را وارد کرده اید.

در این بخش علاوه بر مشاهده اطلاعات کاربری خود، می توانید از قسمت تاریخچه ورود، دستگاه هایی که وارد حسابتان شده اند را مشاهده نمایید. و در صورت وجود هر نوع مورد مشکوک با پشتیبانی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که اطلاعات حساب کاربری خود، مانند یوزرنیم و رمز عبور خود را به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

اهمیت اطلاعات کاربری در صرافی ها

یکی از نکات بسیاری مهمی که باید به آن توجه کنید، اطلاعات حساب کاربری شما است. رمز عبور خود را به هیچ عنوان نباید در اختیار شخص دیگری قرار دهید. شاید برایتان سوال شود که این مقدار از تاکید برای چیست؟ نه تنها در صرافی بیتامون، بلکه در تمامی صرافی های دنیا این مورد مهم می باشد. اگر اطلاعات شما در دست شخص دیگری قرار گرفته باشد، او می تواند به راحتی وارد حساب شما شده و پول شویی کند.

حتی این افراد ممکن است که به شما پیشنهاد های مالی بزرگی برای اجاره حسابتان دهند. اما توجه داشته باشید که به هیچ عنوان رمز و حساب کاربری خود را در اختیار این اشخاص قرار ندهید. چرا که تنها مضنون پرونده شما خواهید بود.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی بیتامون آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در سایت بیتامون کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.