پیش بینی قیمت بیت کوین امروز ۱۵ آبان؛ بیت کوین تا ۱۴,۰۰۰ دلار می‌ریزد؟

سقوط قیمت BTC؛ بیت کوین در خطر رسیدن به 17 هزار دلار

همانطور که روز گذشته در توکن باز مطالعه کردید بیت کوین توانست پس از مدت‌ها از نوسان قیمت در یک محدوده کوچک به سمت بالا حرکت کند و به سطح قیمت ۲۱٬۴۰۰ دلار برسد. اما پیش بینی تحلیلگران از این روند صعودی و آینده قیمت بیت کوین در ماه‌های بعدی چیست؟

1. پیش بینی رشد قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

Capo  یکی از تحلیلگران مشهوری است که در توییتر پیش‌بینی خود را از قیمت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. او در مورد رشد قیمت بیت کوین به بالای ۲۱٬۰۰۰ دلار با انتشار نمودار زیر نوشته است محدوده ۲۱٬۰۰۰ تا ۲۱٬۵۰۰۰ دلار جایی است که به فاز توزیع معروف است. در این فاز، تله‌هایی زیادی برای افرادی که لانگ گرفته‌اند قرار دارد و در همین حال پوزیشن‌های شورت قدیمی نیز در حال لیکویید شدن هستند. به این معنی که بیت کوین چندین بار برای غلبه بر مقاومت‌های خود تلاش می‌کند تا تریدرهای قوی‌تر بتوانند پوزیشن‌های (معکوسی برای شورت گرفتن) ایجاد کنند.

او معتقد است که اگر ارز دیجیتال بیت کوین نتواند از مرز مقاومت ۲۱٬۵۰۰ دلار عبور کند، احتمالا شاهد ریزش قیمت بیتکوین تا زیر ۲۰٬۰۰۰ دلار و تلاش‌های مجدد برای بازیابی خواهیم بود و پس از آن ممکن است شاهد سقوط قیمت بیت کوین تا ۱۴٬۰۰۰ دلار باشیم.

با اینکه پیش بینی Capo  در مورد روند قیمت بیت کوین نزولی است، اما در همین نمودار او نشانه‌هایی برای روند صعودی نیز ترسیم شده است. به عقیده این تحلیلگر اگر بیت کوین بتواند مقاومت ۲۱٬۵۰۰ دلار را به حمایت خود تبدیل کند، هدف بعدی بیت کوین محدوده ۲۳٬۰۰۰ دلار است و پس از آن نیز می‌تواند تا ۲۴٬۶۰۰ دلار نیز افزایش یابد. با این حال Capo  برای باز کردن پوزیشن منتظر تایید سیگنال خرسی است.

نمودار قیمت پیش بینی قیمت بیت کوین

در بازار خرسی چطور ترید کنیم؟ معرفی ۳ روش در زمان ریزش ارزهای دیجیتال

2. پیش بینی انفجار قیمت بیت کوین!

تحلیلگر مشهور دیگری به نام مایکل ون ده پپه نظر خوشبینانه‌تری نسبت به بیت کوین دارد. او با توجه به افزایش حجم معاملات بیت کوین در افزایش قیمت اخیر تا سطح ۲۱٬۴۰۰ دلار در توییتر خود نوشته است که به نظر من حرکت بعدی بیت کوین به سمت ۲۲٬۵۰۰ دلار است و پس از آن ممکن است با اصلاح کوچکی همراه باشیم.

شرایط قیمت بیت کوین در صرافی‌های ایرانی چگونه است؟

قیمت بیت کوین در صرافی‌های ایرانی در یکشنبه ۱۵ آبان در محدوده ۷۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان قرار دارد. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی نوبیتکس به میزان ۷۶۳ میلیون تومان است. برای مقایسه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در صرافی‌های ایرانی به این صفحه رجوع کنید.

افزایش قیمت بیت کوین در داخل ایران در روزهای اخیر تنها ناشی از رشد قیمت BTC نیست. در کنار روند صعودی اخیر، قیمت تتر نیز افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که قبلا در توکن باز مطالعه کردید قیمت تتر در روزهای اخیر به بالاترین میزان تاریخ خود یعنی بیش از ۳۶٬۲۰۰ تومان رسیده است. در زمان نگارش این خبر بهترین قیمت خرید تتر در صرافی آبان تتر به میزان ۳۶٬۰۲۰ تومان است. برای مقایسه قیمت خرید و فروش تتر در صرافی های ایرانی به این صفحه از توکن باز مراجعه کنید.

بررسی اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال

  1. خبر همکاری گوگل کلود و سولانا باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال SOL شده است. قرار است گوگل کلود ۳ همکاری زیرساختی با سولانا داشته باشد که برخی از این همکاری ها در سال آینده میلادی (۲۰۲۳) انجام خواهد شد. با انتشار این خبر قیمت سولانا با ۱۵٪ افزایش به ۳۸.۷۹ دلار رسید. برای مقایسه قیمت و پیدا کردن بهترین قیمت خرید سولانا به این صفحه مراجعه کنید.
  2. خبر مهم دیگر استفاده اینستاگرام از پلترفم Arweave  برای ذخیره توکن‌های NFT است. انتشار این خبر باعث رشد ۵۰٪ قیمت توکن AR در یک هفته اخیر شده است.
  3. همانطور که دیروز در توکن باز خواندید، ارز دیجیتال گالا پس از گمانه‌زنی‌هایی در خصوص هک ۱ میلیارد دلاری با نوسان شدید قیمت همراه بود. صرافی‌های ایرانی در پی این اتفاق، واریز و برداشت ارز دیجیتال گالا را محدود کرده‌اند و در خصوص موجودی و حساب کاربران اطلاعیه‌هایی منتشر کرده‌اند. اگر در هر صرافی ایرانی یا اکسچنج خارجی ارز دیجیتال GALA دارید به دقت اطلاعیه‌های این صرافی و اخبار مرتبط با آن را پیگیری کنید.
  4. امشب کندل هفتگی قیمت بیت کوین بسته می‌شود. این سومین کندل هفتگی سبز رنگ متوالی در نمودار قیمت بیت کوین خواهد بود. در جدول زیر لیستی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد هفتگی و بهترین عملکرد در شبانه روز گذشته را مطالعه می‌کنید.

هفتگی

تغییر در 24 ساعت اخیرنام ارز
46 درصد رشد قیمتارز دیجیتال AR
38 درصد رشد قیمتارز دیجیتال چیلیز
23 درصد رشد قیمتارز دیجیتال متیک

روزانه1

تغییر در 24 ساعت اخیرنام ارز
15 درصد رشد قیمتارز دیجیتال سولانا
5 درصد رشد قیمتارز دیجیتال ایپ کوین
6.3 درصد رشد قیمتارز دیجیتال چیلیز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.