آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین نیک

2 3 scaled

در این مقاله قصد داریم که روش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین نیک را به شما آمورش دهیم.

دراین روز ها که بازار ارز دیجیتال رو به رشد می باشد، صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال چیزیست که اغلب مردم به دنبال آن هستند. در حال حاضر صرافی های آنلاین بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند که گردش مالی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند.

در ایران هم سایت های صرافی انلاین زیادی مشغول به کار هستند که در حال حاضر معتبر و قابل اعتماد بوده و توانسته اند رضایت مشتری های خود را جلب نمایند. یکی از این صرافی های معتبر، صرافی کوین نیک است که دارای پشتیبانی قوی و خدماتی قابل قبول برای هر کسی که میخواهد به این بازار ورود کند، می باشد.

جهت ثبت نام در سایت کوین نیک کلیک کنید

روش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین نیک

صرافی ها به دلایل امنیتی و جلوگیری از هرگونه معاملات غیر قانونی و پولشویی نیاز به احراز هویت برای انجام معاملات دارند و از شما مدارکی برای اثبات حقیقی بودن شما مانند مانند کارت ملی یا شناسنامه و مدارک دیگر (پاسپورت در خارج کشور) در خواست می کنند که صرافی کوین نیک از این قاعده مستثنی نیست. برای شروع کار ابتدا نیاز به ثبت نام در کوین نیک دارید و بعد از طی مراحل ثبت نام به احراز هویت بپردازید.

 ثبت نام در صرافی کوین نیک

برای شروع به وبسایت رسمی صرافی کوین نیک مراجعه کرده و به بخش قسمت ثبت نام که دکمه آن را در سمت راست و بالای صفحه مشاهده می کنید، وارد شوید.

در این بخش نیاز است که به ترتیب نام،  نام خانوادگی، ایمیل،  رمز عبور، تکرار رمز عبور  و در صورت داشتن معرف کد معرف، آن را وارد کرده و بعد از تایید قوانین سایت کوین نیک اطلاعات را تایید کنید.دقت کنید که اطلاعات را با دقت وارد کنید.

برای جلو گیری از هرگونه کلاهبرداری تمامی مراحل ثبت نام را خودتان انجام داده و به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار کسی قرار ندهید.

ثبت نام کوین نیک

پس از تایید اطلاعات توسط شما، یک ایمیل تایید برای‌ ایمیل وارد شده ارسال می شود و شما باید ایمیل خود را تایید کنید. پس از تایید ایمیل شما مستقیما وارد صفحه ورود به حساب کاربری میشوید.

به ترتیب ابتدا ایمیل و سپس رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید باید شماره تلفن همراه خود را در فیلد نمایش داده شده وارد کنید و کد ارسال شده به شماره تلفن وارد شده را در فیلد مورد نظر وارد کنید؛

بدین ترتیب بعد از انجام مراحل فوق  ثبت نام شما در صرافی کوین نیک تکمیل شده است.

روند احراز هویت در کوین نیک

برای استفاده از خدمات صرافی کوین نیک شما نیاز دارید که احراز هویت خود را تکمیل کنید؛  برای این کار نیاز است که مراحل ذکر شده را به ترتیب انجام دهید. در مرحله اول نیاز است که بر روی گزینه سه خط منو کلیک کرده تا لیست منو برای شما باز و بعد از آن با کلیک بر روی قسمت تنظیمات، وارد بخش احراز هویت شوید.

در مرحله بعد شما باید نام کامل شناسنامه خود را وارد نموده و از بین کارت ملی یا گواهینامه یا گذرنامه یکی از این مدارک را برای احراز هویت و ارسال عکس انتخاب نمایید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر از پشت و روی مدرک انتخاب شده به طور واضح عکس گرفته و در فیلد مورد نظر آپلود کنید.

احراز هویت کوین نیک

بعد از انجام مراحل احراز هویت ذکر شده و تایید مدارک ارسال شده ی شما توسط پشتیبانی حساب کاربری‌تان ا تا سطح 2 فعال می شود و می توانید از امکانات سایت به طور کامل استفاده کنید. اگر بخواهیم این امکانات کوین نیک که در سطح 2 فعال می شوند را برای شما بیان کنیم،

می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • امکان واریز نامحدود رمز ارز
  • امکان مبادله در بازارهای رمز ارز به رمز ارز و رمز ارز به ریال به صورت نامحدود
  • سقف واریز ریالی : 10 میلیون تومان در 24 ساعت اخیر
  • سقف برداشت رمز ارز : معادل 80 میلیون تومان در 24 ساعت اخیر
  • سقف برداشت ریال : معادل 40 میلیون تومان در 24 ساعت اخیر
  • مجموع سقف برداشت رمز ارز و ریال در 30 روز اخیر 500 میلیون تومان

توجه داشته باشید که اگر میخواهید سطح کاربری خود را ارتقا دهید میبایست در مراحل بعد تلفن ثابت خود را تایید و یک تصویر سلفی از خودتان با در دست داشتن کارت ملی و یک متن دست نوشته مشخص شده در وبسایت، که از شما میخواهد تعهد دهید اطلاعات خود را در اختیار شخص دیگر قرار نخواهید داد و حساب کاربری را برای استفاده ی خود ساخته و هرگونه فعالیت صورت گرفته از طریق حساب کاربری شما مورد تایید شما می باشد، به شکل مشخص شده در صرافی نوشته و آن را در سایت بارگذاری نمایید.

افزودن شماره کارت بانکی

برای افزودن کارت بانکی، شما بایستی دوباره به بخش منو مراجعه کرده و از قسمت تنظیمات به بخش حساب های بانکی مراجعه کنید. سپس در صفحه باز شده شماره کارت و شماره حساب و شماره شبای خود را وارد کنید و گزینه افزودن را انتخاب کنید تا کارت شما در صف تایید از سوی پشتیبانی قرار گیرد. توجه داشته باشید که حساب بانکی حتما باید به اسم خود شما باشد در غیر این صورت حساب بانکی شما رد خواهد شد و در شما قادر به واریز و برداشت نخواهید بود.

حساب بانکی کوین نیک

پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده، شما باید منتظر تایید اطلاعات خود از سوی پشتیبانی باشید و پس از تایید اطلاعات خود می توانید از تمامی امکانات نظیر خرید و فروش رمز ارزها با پشتیبانی 24 ساعته در صرافی کوین نیک با امنیت کامل استفاده کنید.

نکات امنیتی در صرافی های ارزهای دیجیتالی

خطر کلاهبرداری و پولشویی همواره وجود دارد؛ همین موجب می شود که شما اطلاعات کاربری خود در صرافی اعم از یوزرنیم و پسورد خود را در اختیار شخص غیر قرار ندهید. حتی ممکن است به شما پیشنهاد مالی ارزشمندی شود که شما حساب خود را در اختیار شخصی دیگر قرار دهید ولی شما به هیچ عنوان نباید این اشتباه را مرتکب شوید.

دلیل اینکه ما  تاکید می کنیم که اطلاعات خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید این است که افراد سودجو تلاش می کنند تا با استفاده از حساب کاربری شما پول های دزدی خود را به ارز دیجیتال که غیر قابل ردگیری است تبدیل کنند و در این بین اگر فرد شاکی به دنبال پول خود باشد تنها کسی که متهم شناخته می شود شما هستید. پس توجه داشته باشید که این اطلاعات بسیار مهم هستند.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی کوین نیک آشنا می شویم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.