معرفی سرویس استیکینگ فرهاد اکسچنج؛ نرخ سود بالاتر از تمام بانک

معرفی سرویس استیکینگ فرهاد اکسچنج؛ نرخ سود بالاتر از تمام بانک

خوشبختانه ترید تنها راه کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال نیست و راه‌های دیگری وجود دارد که یکی از آنها استیکینگ یا سپرده‌گذاری است. پلتفرم‌های بسیاری این فرصت را فراهم کرده‌اند تا شما بتوانید ارز خود را استیک کرده و کسب درآمد کنید. امروز قصد داریم راه کسب درآمد از سرویس استیکینگ فرهاد اکسچنج را معرفی کنیم. با ما در این مقاله از توکن باز همراه باشید.

استیکینگ چیست؟

استیکینگ فرایند سپرده‌گذاری مقدار معینی ارز دیجیتال و قفل کردن آنها برای کسب سود است. سپرده‌گذار با اینکار از عملیات‌های بلاکچین ازجمله اعتبارسنجی تراکنش‌ها و ایمن‌سازی شبکه پشتیبانی می‌کند و در ازای آن پاداش دریافت می‌کند. به بیان دیگر استیکینگ جایگزینی برای استخراج ارز دیجیتال است که به انرژی و سخت‌افزار پیشرفته‌ای نیاز داشت. همچنین استیکینگ به کاهش توکن‌های در گردش یک ارز دیجیتال کمک می‌کند که همین موضوع به افزایش ارزش آنها در طول زمان منجر می‌شود.

استیکینگ
استیک‌کننده‌ها در ازای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و ایمن‌سازی شبکه پاداش می‌گیرند

پاداش استیکینگ در قالب ارز دیجیتال پرداخت می‌شود و APR نرخ سود آن در طول سال است. با شروع فرایند سپرده‌گذاری، ارزها قفل می‌شوند و امکان برداشت آنها تا پایان دوره وجود ندارد. برای آشنایی بیشتر با استیکینگ مقاله‌ی استیکینگ چیست را بخوانید.

معرفی استیکینگ فرهاد اکسچنج

صرافی ایرانی فرهاد اکسچنج یکی از پیشروترین صرافی‌ها در معرفی سرویس‌های جدید است. این صرافی علاوه‌بر سرویس‌های بازار خریدوفروش NFT، بازار معاملات فیوچرز و … تصمیم به راه‌اندازی طرح استیکینگ گرفته است. در سایت فرهاد اکسچنج قادر هستید تا از میان طرح‌های موجود، رمز ارز و مدت زمان سپرده‌گذاری را انتخاب کرده و پاداش بگیرید.

کدام رمز ارزها در استیکینگ فرهاد اکسچنج هستند؟

در حال حاضر این امکان برای شما فراهم شده که ارزهای زیر را در فرهاد اکسچنج استیک کنید. این ارزها عبارتند از:

  • ریال ایران (IRR)
  • ترون (TRX)
  • تتر (USDT)

لیست ارزها در طرح استیکینیگ فرهاد اکسچنج به مرور زمان بر اساس سیاست‌های این صرافی حذف یا اضافه می‌شود. به همین دلیل حتما پیش از شرکت در هر طرح لیست رمز ارزهای فعال را با استفاده از این لینک بررسی کنید.

استیکینگ فرهاد اکسچنج
صفحه استیکینگ فرهاد اکسچنج

نرخ سود سپرده‌گذاری چقدر است؟

نرخ سود ارزها در طرح استیکینگ فرهاد اکسچنج بنا به طول دوره متفاوت است و ارزها نرخ سود یکسانی ندارند.

ریال

پاداش استیکینگ ریال در این صرافی به‌صورت روزانه حساب می‌شود و برابر با 0.072 درصد است.

ترون

استیکینگ ترون در طرح‌های 30، 90، 180 و 365 روزه موجود است. پاداش طرح 30 روزه 0.57 درصد است. پاداش طرح 90 روزه 1.72 درصد، طرح 180 روزه 3.45 درصد و در نهایت طرح 365 روزه یا پاداش سالانه‌ی استیکینگ ترون 7 درصد است.

تتر

استیکینگ تتر نیز در طرح‌های 30، 90، 180 و 365 روزه انجام می‌شود. در حال حاضر پاداش طرح 30 روزه 0.822 درصد است. پاداش طرح 90 روزه 2.466 درصد، طرح 180 روزه 4.932 درصد و در نهایت پاداش سالانه‌ی استیکینگ تتر 10 درصد است. توجه کنید که امکان تغییر در نرخ تمام ارزها وجود دارد و همیشه ثابت نیستند.

آموزش استیکینگ فرهاد اکسچنج

برای شرکت در استیکینگ فرهاد اکسچنج ابتدا باید در این صرافی احراز هویت را کامل کنید. اگر نمی‌دانید احراز هویت فرهاد اکس به چه صورت است پس مقاله‌ی زیر را بخوانید.



پس از احراز هویت از قسمت کیف پول‌ها وارد بخش استیکینگ شوید. پس از آن لیستی از ارزهای فعال برای سپرده گذاری نمایش داده می‌شود. طول دوره‌ی ارز موردنظر را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه‌ی «عضویت» کلیک کنید. بدین ترتیب می‌توانید در طرح استیکینگ شرکت کنید.

در بخش بخش استیکینگ‌های من لیست استیک‌های فعال به شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید در بخش پاداش کسب‌شده پاداش‌هایی که برای هر طرح دریافت کرده‌اید را مشاهده کنید.

توجه کنید با عضویت در طرح استیکینگ دارایی شما قفل می‌شود و پاداش‌ها پس از پایان دوره به حساب شما واریز می‌شوند. همچنین درصورت انصراف از استیکینگ پاداشی به شما تعلق نمی‌گیرد و تنها ارزی که سپرده‌گذاری کرده بودید به حساب‌تان باز می‌گردد.

سخن پایانی

استیکینگ فرهاد اکسچنج پنجره‌ی جدیدی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون ترید آنهاست. تنها کافیست تا یکی از ارزها یعنی تتر، ریال یا ترون را انتخاب کرده و سپرده‌گذاری کنید تا در قالب همان ارز پاداش بگیرید. پیش از سپرده‌گذاری حتما روند قیمتی ارز موردنظر را بررسی کنید تا احتمال ضرر گسترده در طول دوره استیکینگ وجود نداشته باشد. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از صرافی فرهاد اکسچنج دارید؟ آیا استفاده از آن را به دیگر کاربران پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این مقاله از بلاگ توکن باز همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: توکن باز

سوالات متداول

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.