احتمال افزایش 23 درصدی قیمت بیت کوین؛ وقت خرید است؟

اخبار روز ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین (BTC) اخیرا از مرز 30000 دلار عبور کرده است که زمان خوبی برای خرید به نظر می‌رسد. در این بین تحلیل تکنیکال از احتمال افزایش 23 درصدی قیمت سخن می‌گوید.

پس از یک اصلاح طولانی دو ماهه، ملکه کریپتوها مسیر خود را تغییر داده است. بیت کوین از سطح حمایت بحرانی 25200 دلار جهش کرد و سپس از بالاترین سطح سالانه خود نیز عبور کرد. این احیای روند صعودی به دلیل علاقه فزاینده بازیگران مالی بزرگ مانند Blackrock به ارزهای دیجیتال تحریک شد که فضای مثبتی را در صنعت ایجاد کرد و منجر به افزایش 20 درصدی قیمت بیت کوین (BTC) شد.

مطالب مرتبط: راه‌اندازی صندوق ETF توسط blackrock بیت کوین را نجات می‌دهد؟

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم یک روزه
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم یک روزه منبع: تریدینگ ویو

علاوه بر این، بیانیه صندوق بین المللی پول مبنی بر اینکه ممنوعیت ارزهای دیجیتال ایده بدی است، فشار صعودی بیشتری را شکل داد. همه این عوامل باعث شد قیمت BTC از مرز 30000 دلار عبور کند. اما داده‌ها نشان می‌دهند احتمال افزایش 23 درصد در قیمت فعلی وجود دارد.

در واقع، آخرین باری که بیت کوین (BTC) رکورد سالانه خود را شکست با افزایش 23 درصدی از آن سطح همراه شد. بنابراین، در صورت تکرار این الگو، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به 38500 دلار برسد. به همین دلیل است که خرید بیت کوین در این مرحله می‌تواند ارزشمند باشد.

در اخبار قبلی توکن باز نظرات تحلیلگران مختلف بازار را که بررسی کردیم در صحبت‌های آن‌ها نیز صحبت از بیت کوین 38 هزار دلاری مطرح بود.

پیشنهاد نویسنده: پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

قبل از ادامه افزایش، قیمت بیت کوین ممکن است کاهش جزئی را تجربه کند. در نمودار 4 ساعته، محدوده 28331 دلار منطقه خرید جالبی را نشان می‌دهد. این محدوده با یک سطح مقاومت/حمایت بحرانی از ماه می مطابقت دارد. علاوه بر این، نیمی هفته گذشته قیمت نزدیک به این منطقه در نوسان بود. بنابراین، در صورت کاهش قیمت، می‌توان از سرگیری روند صعودی بازار از این سطح را متصور شد.

کدام صرافی ایرانی بهترین قیمت بیت کوین را دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.