۸ ساعت تا هاوینگ لایت کوین؛ خرید ۱۸ میلیون دلار LTC توسط نهنگ‌ها

تاثیر هاوینگ لایت کوین بر قیمت

طی چند ماه گذشته، لایت‌کوین به عنوان یکی از رمزارزهای محبوب و پرطرفدار درخشیده است. این محبوبیت به دلیل رویداد هاوینگ آن در ماه اوت (مرداد) است. هرچه به این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، سرمایه‌گذاران رمزارزها شروع به پر کردن کیف لایت‌کوین خود برای آماده شدن برای این رویداد کرده‌اند. حالا که ۸ ساعت تا هاوینگ باقی مانده، نهنگ‌ها حرکت‌های قابل توجهی برای موقعیت‌یابی خود برای افزایش احتمالی قیمت انجام داده‌اند.


موارد مهم مقاله:

  • کیف پول‌هایی که بین ۹۵۰۰ تا ۹۵۰ هزار لایت کوین دارند در حال خرید این ارز دیجیتال هستند
  • رفتار کلی سرمایه‌گذاران لایت کوین نشان می‌دهد که فشار خرید این ارز دیجیتال بالاتر از فشار فروش از سمت سرمایه‌گذاران آن است.

نهنگ‌ها در حال خرید لایت کوین هستند

یک گزارش که توسط پلتفرم ارزیابی بلاک‌چین Santiment منتشر شده، نشان داد که سرمایه‌گذاران لایت‌کوین در حال حاضر به آن با خوش‌بینی نگاه می‌کنند. نمودار نشان داده که کیف‌پول‌های دلفین و کوسه‌ای که بین 9,500 تا 950,000 دلار لایت‌کوین نگهداری می‌کنند، به طور چشمگیری طی ماه گذشته موجودی خود را افزایش داده‌اند.

گزارش Santiment نشان می‌دهد این کیف‌پول‌ها از 14 ژوئن (25 خرداد)، بیش از 200,000 لایت‌کوین به موجودی خود اضافه کرده‌اند. در این تاریخ، موجودی کل این کیف‌پول‌ها اندکی زیر 18 میلیون بود. با این حال، طی دو هفته بعدی، موجودی آنها به بالای 18.1 میلیون رسید.

نمودار کیف‌پول‌های لایت‌کوین.
نمودار کیف‌پول‌های لایت‌کوین. منبع: Santiment

انباشت لایت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران

همچنین روند نیمه‌ثابت رو به بالایی در میان این سرمایه‌گذاران دیده شده است. اگرچه در برخی مواقع کاهش‌هایی در موجودی آنها وجود داشت، ولی آنها طی دو هفته گذشته به انباشت LTC متعهد ماندند و هر بار لایت‌کوین‌های‌ بیشتری نسبت به آنچه که فروختند، خریداری کردند.

چه چیزی موجب انباشت LTC شده است؟

انباشت فعلی منحصر به کیف پول‌های دلفین و کوسه‌ای نیست و دقیقاً مشابه خریدهای نهنگ‌ها، توسط یک چیز هدایت می‌شود. انتظار می‌رود هاوینگ لایت‌کوین در روز چهارشنبه رخ دهد و از آنجایی که این رویداد به طور تاریخی مثبت بوده است، موجب مشارکت فعال سرمایه‌گذارانی شده است که به دنبال بهره‌برداری از آن هستند.


تحلیل تکنیکال؛ حجم معاملات بیت‌کوین به پایین‌ترین حد از اوایل ۲۰۲۱ رسیده است


اگر هاوینگ LTC مطابق انتظارات پیش برود، امکان دارد قیمت این آلتکوین بار دیگر از 100 دلار فراتر رود. این امر موجب می‌شود اکثر LTC ‌هایی که توسط کیف‌پول‌های دلفین و کوسه‌ای طی دو هفته گذشته انباشت شده‌اند، مجدداً وارد محدوده سوددهی شوند.

احتمالاً هاوینگ در قیمت LTC لحاظ شده است

با این حال، روزهای گذشته، آنطور که انتظار می‌رفت مثبت نبوده است. اگرچه قیمت LTC همچنان بالای 90 دلار معامله می‌شود، اما طی این مدت تنها افزایش روزانه تک رقمی داشته است. به طور طبیعی، با توجه به کمتر از یک روز زمان باقی‌مانده، باید تا به حال افزایش سریعی برای این رمزارز دیده می‌شد، اما چنین اتفاقی نیفتاده است.

به ویژه با توجه به ادامه بازار نزولی رمزارزها این روند فعلی نشان می‌دهد که احتمالاً هاوینگ در قیمت LTC لحاظ شده است.



منبع: NewsBTC

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.