آموزش خرید و فروش در صرافی لوپیرو

0001

در مقاله پیشین با آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی لوپیرو آشنا شدیم حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم .جهت انجام معاملات (خرید و فروش) سریع و آسان در صرافی لوپیرو، می‌بایست پس از وارد شدن به حساب کاربری خودتان و رفتن به بخش خرید و فروش، بازاری را که در آن قصد معامله دارید انتخاب نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش روش خرید و فروش در صرافی لوپیرو آشنا سازیم.

جهت ثبت نام درسایت صرافی لوپیرو کلیک کنید

روش خرید و فروش

در پلتفرم صرافی آنلاین لوپیرو می‌توانید با تومان و تتر معاملات خود را به آسانی و راحتی انجام دهید.

به‌صورت پیش‌فرض پس از ورود به بخش خرید و فروش، بازار بیت‌کوین – تومان نمایش داده می‌شود و شما با کلیک بر روی نوار کشویی بازار، می‌توانید در بازار داخلی (تومان) و یا بازار بین‌المللی (تتر) معاملات (خرید و فروش) خود را انجام دهید. در بخش خرید و فروش پس از انتخاب رمز ارز مورد نظر قیمت آن را به‌صورت لحظه‌ای به تومان (IRT) و یا تتر (USDT) مشاهده می‌کنید.

توجه: وضعیت اتصال به هسته‌ی معاملاتی لوپیرو، با علامت رعد و برق نمایش داده می‌شود. سبز بودن آن، بیانگر وضعیت مثبت اتصال شما و امکان انجام معاملات (خرید و فروش) می‌باشد.

پس از تعیین بازار مدنظرتان، تمامی اطلاعات و داده‌‎ها بر اساس انتخاب شما تنظیم می‌گردد.
در بخش مبادله (خریدها و فروش‌ها) بیت کوین – تومان شاهد حجم معاملات 24 ساعته گذشته از کمترین و بیشترین قیمت و حتی آخرین قیمت از معاملات و مجموع سفارش‌های فعال بازار بیت کوین به تومان در لوپیرو خواهید بود.


لازم به ذکر است که در سمت چپ بخش مبادلات نیز تغییرات قیمت ارز انتخابی در 24 ساعته گذشته را می‌توانید به صورت آنلاین مشاهده ‌کنید.

نحوه خرید و فروش در صرافی لوپیرو

برای انجام معاملات، ابتدا می‌بایست به بخش خرید و فروش رفته و بطور مثال در بخش خرید بیت کوین، قیمتی که قصد دارید بیت کوین را با آن قیمت خریداری کنید، وارد نمایید و در بخش بعد، مقدار بیت کوینی را که قصد خرید آن را دارید وارد کنید؛ همچنین شما می‌توانید با کمک 4 دایره تقسیم‌شده، مشخص نمایید که قصد دارید چند درصد از دارایی‌تان را به خرید بیت کوین اختصاص دهید. برای تبدیل تومان به بیت‌کوین، می‌توانید بر روی آیکون ماشین حساب کلیک نمایید و پس از درج میزان دارایی مورد نظر، مقدار بیت کوین معادلش را محاسبه نمایید.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید در بخش انتهایی از خرید و فروش، بالاترین و پایینترین پیشنهاد خرید و فروش در نسخه جدید سایت حذف شده و برای مشاهده این دو مورد، باید به سمت چپ سایت مراجعه کنند. در ادامه نموداری که در وسط صفحه است را مشاهده می‌کنید که این نمودار نوسانات بازار را نمایش می‌دهد.

بازار معاملاتی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید با کلیک بر روی گزینه لوپیرو شاهد معاملات در حال انجام لوپیرو و یا با کلیک بر روی گزینه جهانی، شاهد معاملات جهانی هستید. همچنین در بخش عمق بازار نسبت خریدار و فروشنده در بازار لوپیرو را مشاهده می‌کنید.

خرید و فروش در صرافی لوپیرو

توجه: تمامی اطلاعات، مربوط به بازار انتخابی شما می‌باشد.

در بخش تاریخچه معاملات شما شاهد معاملات انجام‌شده کاربران لوپیرو هستید و همانطور که تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی نظیر قیمت، مقدار، حجم و زمان هر معامله در بخش تاریخچه نمایش داده می‌شود.

خرید و فروش در صرافی لوپیرو

اگر در این بخش، رنگ سبز را در تاریخچه مشاهده کردید به این معناست که خریدار ارز مورد نظر را از فروشنده با قیمت درج‌ شده معامله کرده و اگر رنگ قرمز را مشاهده کردید یعنی فروشنده با قیمت درج‌ شده خریدار معامله کرده است. پس از ثبت سفارش در خرید و انجام مراحل ذکر شده و بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

خرید و فروش در صرافی لوپیرو

سفارشات

در این مرحله درخواست شما در بخش سفارشات خرید و سفارشات باز قرار می‌گیرد و در قسمت سفارشات باز نوع معامله، مقدار ارز خریداری شده، قیمت ارز، قیمت کل درخواست ثبت ‌شده، ارزش انجام‌ شده، باقیمانده، کارمزد معامله و زمان ثبت درخواست قابل‌ مشاهده می‌باشد.

همچنین می‌توانید در بخش سفارشات باز، به آسانی عملیات سفارش خود را حذف کنید.

توجه: پس‌ از اینکه سفارش شما انجام شد، اطلاعات معاملاتتان در بخش سفارشات انجام شده برای شما نمایش داده می‌شود و همچنین یک ایمیل جهت اطلاع‌رسانی به شما ارسال می‌گردد.

در بخش سفارشات انجام شده شما می‌توانید 20 تراکنش آخر خود را مشاهده کنید و برای مشاهده تمامی سفارشات در نوار سمت راست با کلیک بر روی گزینه داشبورد، تمامی سفارشات خود را با جزئیات بررسی کنید.

ثبت سفارش فروش مطابق با ثبت سفارش خرید می‌باشد؛ شما می‌توانید پس از وارد کردن قیمت و مقدار ارز مورد نظر و یا با کمک دایره‌های درصد و یا ماشین‌حساب مشخص کنید که قصد فروش چه میزان از دارایی خود را دارید.

پس از مراحل فوق، بر روی گزینه فروش کلیک کنید و پس از ثبت موفق‌آمیز درخواست فروش شما، سفارش شما در قسمت سفارشات فروش و یا سفارشات باز نمایش داده می‌شود و در قسمت سمت راست با کلیک بروی گزینه کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید جزئیات این معامله را با کارمزد آن مشاهده نمایید.

جهت ثبت نام درسایت صرافی لوپیرو کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.