رشد ۱۴۲ درصدی توکن گالا؛ گزارش قیمت ارز دیجیتال ۲۱ دی ۱۴۰۱

اخبار روز ارز دیجیتال

در ساعات نخست معاملات امروز، قیمت بیت‌کوین و اکثر رمزارزها رشد کرده و‌ در محدوده سبز قرار دارند.

ارزش بازار کریپتو در حال حاضر ۸۵۶.۹۴ میلیارد دلار است كه ۰.۸۳ درصد نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است. اما حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴.۹۲ درصد کاهش یافته و به ۳۴.۹۱ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۲.۰۱ میلیون دلار موقعیت short (فروش) در معاملات فیوچرز بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. بیت‌کوین نسبت به دیروز بیش از ۱ درصد داشته و با قیمت ۱۷ هزار و ۴۴۷ دلار رسیده و اتریوم با افزایش نزدیک به ۱ درصد با قیمت هزار و ۳۲۷ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند شیبا اینو، ریپل، کاردانو و بایننس کوین نیز شاهد رشد قیمت بودند.

گزارش قیمت امروز ارز دیجیتال

در جدول زیر می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعته قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار را ببینید.

ارز دیجیتالقیمتتغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته
بیت کوین۱۷٬۴۴۲۰.۰۴٪+
اتریوم۱٬۳۳۴۰.۰۹۴٪-
BNB۲۷۷.۸۱۱.۲۹٪-
XRP۰.۳۶۱۹۴.۱۷٪+
دوج کوین۰.۰۷۶۸۷۱.۴۹٪+
کاردانو۰.۳۱۴۴۰.۰۶٪-
ماتیک۰.۸۵۸۵۱.۵۵٪+
لایت کوین۸۲.۷۵۲.۱۲٪+
پولکادات۴.۸۸۰.۰۴٪-
سولانا۱۶.۰۵۱.۰۷٪+
۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر مارکت کپ

مهمترین اخبار امروز ارز دیجیتال

افزایش استفاده از USDC به‌ جای تتر

اطلاعات وب‌سایت گلسنود نشان می‌دهد در دوره سقوط صرافی FTX و نوسان شدید بازار، معامله‌گران استفاده از استیبل کوین USDC را به تتر ترجیح داده‌اند. اطلاعات گلسنود نشان می‌دهد، حجم نقل و انتقالات USDC در دوره سقوط FTX حدود ۱۵ میلیارد دلار و حجم نق و انتقالات USDT در این دوره تنها ۳ میلیارد دلار بوده است. در مجموع نیز حجم کل انتقالات یو‌ اس‌ دی کوین از تتر پیشی گرفته و ۷ تریلیون دلار بیشتر است.

رشد ۱۴۲ درصدی توکن گالا در هفته گذشته

بر اساس اطلاعات کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت توکن پروژه گیمینگ گالا (Gala) در هفته گذشته ۱۴۲٪ رشد داشته است. اعلام خبر خرید گالا توسط استودیو بازی Ember Entertainment و همکاری با تعدادی از هنرپیشگان هالیوودی در روزهای اخیر، به رشد قیمتی گالا کمک کرده است. با این حال قیمت GALA در ۲۴ ساعت اخیر ۷.۵۱٪ کاهش داشته و در قیمت ۰.۰۳۹۲۱ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت گالا؛ پشت پرده‌ی رشد شدید GALA چیست؟

بلومبرگ: بایننس نتوانسته پشتوانه BUSD را حفظ کند

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد صرافی بایننس، بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ (۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰) ذخایر کافی برای حفظ پشتوانه دلاری استیبل کوین BUSD را نداشته است. بر اساس این گزارش، شکاف وثیقه BUSD در فاصله این سال‌ها، برای سه بار به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، این صرافی در طول این دوره، توکن‌های BUSD جدید در شبکه BSC را بدون قفل‌کردن مقدار معادل آن در شبکه اتریوم به‌عنوان وثیقه صادر کرده است.

صرافی کریپتو دات کام USDT را برای مشتریان کانادایی‌ از دسترس خارج می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در ۱۰ ژانویه (۲۰ دی)، صرافی crypto.com روز گذشته اعلام کرد کرد قصد دارد از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) تتر (USDT) را از لیست رمزارزهای قابل معامله برای کاربران کانادایی خود حذف کند. بر این اساس کریپتو دات کام از کاربران خود خواست قبل از مهلت اعلام شده استیبل کوین‌های تتر خود را برداشت یا تبدیل نکنند در غیر این صورت دارایی‌های آن‌ها به‌طور خودکار به USDC تبدیل خواهند شد. کریپتو دات کام اعلام کرده است که حذف تتر را به‌عنوان بخشی از الزامات نظارتی در استان انتاریو کانادا انجام می‌دهد.

تغییرات قیمت امروز ارز دیجیتال

قیمت تتر (USDT) به تومان با ۰.۲۴٪ رشد نسبت به روز گذشته به ۴۱٬۲۰۰ رسید. در حال حاضر بهترین قیمت خرید تتر در صرافی والکس با قیمت ۴۱٬۱۷۴ تومان است.

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) ۰.۹۴٪ رشد داشته و در محدوده ۱۷٬۴۲۷ دلار در نوسان بوده است. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی آبان تتر و در سطح ۷۰۹.۹۹۹.۹۹۹ تومان است.

اتر نیز ۰.۳۷٪ نسبت به روز گذشته رشد داشته است و در سطح ۱۳۳۲ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی هلو اکس و در سطح ۵۴٬۹۷۲٬۵۷۳ تومان قرار دارد.

به نظر می‌رسد بایننس کوین (BNB) از روزهای بد خود در فاصله گرفتن است. این کوین در ۷ روز گذشته نزدیک ۱۰٪ رشد داشته است. بهترین قیمت خرید bnb در صرافی پینگی و ۱۱٬۴۲۳٬۷۶۸ تومان است.

ارز دیجیتال پالیگان (ماتیک) نیز جزو ترندهای ۲۴ ساعت گذشته بازار بوده است. این رمزارز در حال حاضر با ۱.۰۷٪ افزایش در ۰.۸۵۸۴ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید ماتیک در صرافی او ام پی فینکس و به قیمت ۳۵٬۲۳۲ دلار است.

شیبااینو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹٪ رشد داشت و به قیمت ۰.۰۰۰۰۸۹۶۷ دلار رسید. برای خرید شیبا اینو در بهترین قیمت می‌توانید به صرافی سینا تتر مراجعه کنید.

در ادامه تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار را می‌بینیم:

نام ارزقیمت ارز دیجیتال ۱۹ دیقیمت ارز دیجیتال ۲۰ دیقیمت ارز دیجیتال ۲۱ دی
بیت کوین۱۷٬۲۱۹۱۷٬۲۶۷۱۷٬۴۳۱
بایننس کوین۲۷۸۲۷۶.۱۴۲۷۷.۳۱
پالیگان (ماتیک)۰.۸۶۱۱۰.۸۴۸۲۰.۸۵۸۴
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۸۷۶۰.۰۰۰۰۹۴۷۰.۰۰۰۰۸۹۶۷
سولانا۱۶.۳۳۱۶.۱۱۱۶.۰۳
پنکیک سواپ (cake)۳.۴۵۳.۴۱۳.۳۹
FET۰.۱۵۵۳۰.۱۵۶۸۰.۱۹۷۴
استپن۰.۳۱۸۱۰.۳۰۸۰۰.۲۹۷۷
لیدو (LDO)۱.۹۰۲.۰۰۹۱.۸۶
اتریوم۱۳۲۴۱۳۳۰۱۳۳۳.۳۱
تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار. (قیمت‌ها به دلار)

پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

در ۲۴ ساعت گذشته رمزارزهای مینا (MINA)، وو نتورک (WOO) و ریپل (XRP) به ترتیب با ۸.۴۱٪، ۸.۱۰٪ و ۴.۰۸٪ رشد، پربازده‌ترین رمزارزهای بازار بوده‌اند.

پربازده‌ترین رمزارزهای بازار ۲۱ دی
پربازده‌ترین رمزارزهای بازار ۲۱ دی. منبع: کوین مارکت کپ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.