معرفی جایگزین ایرانی ربات تریدر صرافی کوکوین | ربات تریدر اوام‌پی ‌فینکس

معرفی جایگزین ایرانی ربات تریدر صرافی کوکوین | ربات تریدر اوام‌پی ‌فینکس

تصوراتی مثل تصرف دنیا از سوی ربات‌ها و آینده‌ی تاریک را فراموش کنید، ربات‌ها اینجا هستند تا به ما در تمام نقاط زندگی کمک کنند. از چت جی‌پی‌تی و پاسخ به تمام سوالات گرفته تا ربات‌های تریدر، می‌توانیم زندگی آسان‌تری را با ربات‌ها تجربه کنیم. می‌توان از ربات‌های تریدر برای معامله ارز دیجیتال استفاده کرده و این ویژگی در صرافی کوکوین وجود داشت اما حالا که این احراز هویت این صرافی اجباری شده چه‌کار کنیم؟ اصلا نگران نباشید. امروز قصد داریم تا ربات تریدر او ام‌ پی ‌فینکس را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ربات تریدر چیست؟

ربات‌های ترید بر اساس تنظیماتی که پیش‌تر کاربر برای آنها تعیین کرده وارد پوزیشن‌های خریدوفروش می‌شوند. بدین صورت می‌توانید استراتژی معاملاتی خود را برای ربات وارد کنید تا ربات تریدر بر اساس همین دستورات پوزیشن خرید یا فروش را باز کند.

ربات تریدر
ربات تریدر بر اساس تنظیمات اعمال شده از سوی کاربر وارد معاملات می‌شود

با اینکار ربات در 24 ساعته شبانه‌روز معاملات خرید یا فروش انجام داده و حتی نیازی به حضور شما ندارد. این دستیار ترید به‌طور دائم قیمت‌ها را رصد کرده و می‌تواند معاملات را به‌صورت خودکار و بدون نیاز به اقدامات انسانی انجام دهد. تنها کافیست تا یک استراتژی معاملاتی برای شروع سفر ترید خود انتخاب کنید.

ربات تریدر کوکوین

ربات ترید کوکوین یک نرم‌افزار رایگان است که به تریدرها این امکان را می‌دهد تا معاملات ارزهای دیجیتال خود را به‌طور خودکار انجام بدهند. این ربات در ورژن‌های متفاوت عرضه شده و می‌توان از هرکدام از آنها برای یک استراتژی خاص استفاده کرد. نسخه‌های ربات ترید کوکوین عبارتند از:

  • ربات بخش اسپات
  • ربات فیوچرز
  • ربات استراتژی DCA
  • ربات اسمارت ریبالانس
  • ربات اینفینیتی

اگرچه استفاده از این ربات رایگان است و کوکوین تنها کارمزد معاملات را دریافت می‌کند اما باید احراز هویت را کامل کنید. همانطور که می‌دانید، احراز هویت کوکوین از 24 تیر 1402 اجباری شد و کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌ها قادر به انجام احراز هویت یا KYC کوکوین نخواهند بود. اصلا نگران نباشید، صرافی اوام‌پی فینکس به‌عنوان به‌تازگی سرویس ربات ترید خود را راه‌اندازی کرده و می‌توانید دستیار ترید خود را به‌طور رایگان ایجاد کنید. در ادامه ربات تریدر اوام‌پی ‌فینکس را معرفی می‌کنیم.

ربات ترید کوکوین
برای استفاده از ربات ترید کوکوین باید احراز هویت این صرافی را کامل کنید

ربات تریدر او ام‌ پی ‌فینکس

صرافی او ام پی فینکس برای اولین بار در بین صرافی‌های ایرانی، امکان استفاده از ربات تریدر را برای کاربران خود فراهم کرده است. ربات تریدر او ام پی فینکس بر اساس تنظیمات مشخص شده از سوی کاربران به پوزیشن‌های خرید و فروش وارد شده و قیمت سفارش را درصورت لزوم بر اساس پارامترهای شما آپدیت می‌کند.

تنظیمات ربات ترید او ام پی فینکس
تنظیمات ربات ترید او ام پی فینکس

این ربات کاملا رایگان است و کارمزدی بابت فعالسازی آن از حساب کاربر کسر نمی‌شود. همچنین کارمزد پوزیشن‌های ربات معادل 0.1 درصد از حجم معامله است که حتی از کمترین کارمزد معاملاتی صرافی‌های ایرانی نیز کمتر است. مزایای این ربات عبارتند از:

  • کارمزد معاملاتی کمتر در معاملات
  • ثبت شدن معاملات بر اساس قیمت بازار جهانی
  • معامله بر اساس استراتژی و بدون دخالت احساساتی همچون ترس، طمع و پشیمانی
  • رصد و ورود به فرصت‌های معاملاتی در 24 ساعت شبانه‌روز از سوی ربات
  • کنترل احساسات و هیجانات
  • افزایش سرعت در معاملات
  • ثبت شدن به‌موقع سفارش‌های خرید و فروش

هر کاربر در حال حاضر تنها قادر به استفاده از یک ربات خرید و یک ربات فروش است اما برای فعالسازی تعداد ربات بیشتر می‌توانید درخواست خود را به پشتیبانی ارسال کنید. همچنین حداقل سرمایه فعالسازی ربات نیز 220 هزار تومان بوده که رقمی کمتر از 5 دلار است. در حال حاضر این ربات قیمت سفارش‌های خرید یا فروش را از صرافی بایننس دریافت کرده و بدین ترتیب، امکان استفاده از آن فقط در ارزهایی امکان‌پذیر است که در بایننس معامله می‌شوند. همچنین در بازارهای ریالی نیز قیمت تتر از بازار تتر-تومان گرفته می‌شود.

مقایسه ربات تریدر کوکوین و او ام پی فینکس در یک نگاه

پارامتر مقایسه‌ای ربات تریدر کوکوینربات تریدر او ام پی فینکس
کارمزد0.06 درصد0.1 درصد
تعداد رباتده موردیک مورد برای خرید و یک مورد برای فروش
امکان اعمال تنظیمات دلخواهدارددارد
حداقل سفارشبستگی به ارز موردنظر دارد100 هزار تومان در بازار تومانی و 10 تتر در بازار تتری
تعداد ارزهاتمام ارزهای موجود در صرافیارزهایی که بازار آنها در بایننس وجود دارد
احتمال تغییرات در این اطلاعات در آینده وجود دارد.

صرافی او ام پی فینکس اعلام کرده است که در حال توسعه چند ربات ترید دیگر نیز بوده که در آینده به لیست ربات‌های ترید این صرافی اضافه خواهد شد. از جمله می‌توان به ربات گریدبات اشاره کرد که در حال توسعه است.

سخن پایانی

اگرچه زین پس امکان استفاده از صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی فراهم نیست اما خوشبختانه جایگزین‌های ایرانی امکانات این صرافی را برای کاربران به ارمغان آورده تا کمبودی نداشته باشید و بدون ترس از بن شدن حساب یا تغییر IP از آنها استفاده کنید که ربات تریدر او ام‌ پی ‌فینکس یکی از آنهاست. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از ربات‌های تریدر دارید؟ لطفا تجربه‌های خواندنی خود را با ما و دیگرکاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

سوالات متداول

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.