ارز دیجیتال PEPE محبوب تر از دوج کوین و شیبا شده؟

په په شیبا اینو

با توجه به ارزش بازار ارزهای دیجیتال که در حدود ۱.۱۷ تریلیون دلار است و کمی افزایش یافته، تأیید می‌شود که اکوسیستم ارزهای دیجیتال امروز شاهد تحول مثبت چشمگیری در روندش است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap ارز دیجیتال PEPE که یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین در حال حاضر است، سوار موج صعودی شده و قیمت آن با ۸.۶۶٪ افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۱۳۳۸ دلار رسیده است.



جایگزین دوج‌کوین و شیبا اینو

در هر حرکتی به سمت رالی صعودی، اکوسیستم میم کوین‌ها همیشه در طرف مثبت معامله قرار دارند. رشد PEPE را می‌توان با هر افزایش قیمت دیگری که امروز میم کوین‌های برتر ثبت می‌کنند، تا هفته را بسیار مثبت به پایان برسانند، مقایسه کرد.  رشد PEPE همچنان بر این اساس که تنها جایگزین قابل اتکا برای دوگانه دوج کوین و شیبا اینو است، سوخت رسانی می‌شود.

نمودار قیمت PEPE
نمودار قیمت PEPE

نهنگ‌ها درحال جمع آوری PEPE هستند

در حالی که پروژه PEPE هنوز موفق به ارائه یک نوآوری جذاب یا موارد کاربردی برای تثبیت وفاداری جامعه خود نشده است، این میم کوین از حمایت گسترده نهنگ‌هایی برخوردار بوده است که به طور پیوسته در حال ذخیره کردن توکن‌های آن به مقدار زیاد هستند. یکی از جدیدترین انباشت‌هایی که توسط Lookonchain کشف شده است، دربرگیرنده خرید ۴۸۶ میلیارد توکن PEPE در حدود ۶۰۴٬۰۰۰ دلار طی ۲۴ ساعت گذشته است.

PEPE در سطح همتایان خود

Pepe از نظر حجم معاملات، نسبت به شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) عملکرد بهتری دارد.



حمایت نهنگ مذکور و سایرین به PEPE کمک کرده است تا در سطح SHIB و DOGE قرار بگیرد. اگرچه SHIB تلاش بسیار قابل توجهی برای دور شدن از برچسب صرف نداشتن کاربرد از طریق راه اندازی Shibarium انجام داده است، اما حجم معاملات روزانه این توکن‌ها به طور کلی در یک سطح هستند. PEPE جامعه خود را بنا کرده و بیش از یک بار، شک و تردید در مورد اینکه آیا این توکن یک پروژه مشروع است یا خیر، برطرف شده است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.