پیش بینی فصل بعدی آلت کوین‌ ها

آلت-سیزن-فصل-آلت-کوین‌ها

در روزهای اخیر در جامعه کریپتو بحث‌های زیادی در مورد احتمال شروع فصل بعدی آلت کوین ها، همزمان با کشمکش بیت کوین با سطح 31 هزار دلار، وجود دارد. در حالی که آلت کوین ها بر اساس داده‌های تاریخی سود بیشتری نسبت به بیت کوین ارائه می‌دهند، اما با افزایش ریسک نیز همراه هستند. با این وجود، تغییر جریان نقدینگی از بیت‌کوین به آلت‌کوین‌های برتر و کوین‌های قیمتی با مارکت کپ پایین در طول چرخه‌های بازار نشان می‌دهد که فصل دیگری از سودهای صعودی ممکن است در پیش باشد.


موارد مهم مقاله:

بازار آلت کوین به استثنای اتریوم، پتانسیل افزایش قبل از شروع بازار صعودی در سال آینده را دارد.

برای شروع فصل آلت کوین ها دامیننس بیت کوین باید به 58 درصد برسد.


مطالب مرتبط: ۳ آلت کوین با احتمال رشد بالا در این هفته

یک تحلیلگر مشهور به نام ZERO IKA اخیرا پستی در توییتر خود منتشر کرده که می‌گوید که آلت کوین‌های جدید به دلیل عواملی مانند نمودارهای جدید و افزایش جذابیت، پتانسیل بالاتری برای عملکرد بهتر از آلتکوین‌های قدیمی دارند. با این حال، این تحلیلگر معتقد است که بیت کوین در هفته‌های آینده همچنان روند صعودی خواهد داشت. از منظر قیمت، تحلیلگر انتظار دارد که رالی بیت کوین تا زمانی که دامیننس آن به 58 درصد برسد، ادامه یابد.

منبع: توییتر

این تحلیلگر تاکید می‌کند که شکست اخیر دامیننس بیت کوین پس از یک روند نزولی دو ساله، همبستگی قوی با عملکرد آلتکوین‌ها دارد. فاز فعلی شبیه یک محدوده انباشت قابل توجه است که می‌تواند منجر به الگوهای مشابه مشاهده شده در گذشته شود که شامل حرکت‌های کاذب و هر دو حرکت رو به بالا و پایین است.

چشم انداز بازار آلت کوین

بدون احتساب بیت کوین و اتریوم، این تحللیگر معتقد است پس از هاوینگ بیت کوین که قرار است در سال آینده رخ دهد بازار ارز دیجیتال رشد قیمت بالایی را تجربه می‌کند. با این حال او می‌گوید پیش از این اتفاق شاهد رالی آلت کوین‌ها خواهیم بود. علی رغم چشم انداز مقرراتی مختلط، بازار کریپتو در ارزش تقریباً 1.22 تریلیون دلار ثابت مانده است.

هاوینگ در جهان ارز دیجیتال به چه معناست؟

افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران سازمانی، با رهبری بلک راک (BlackRock) بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، افق بازار کریپتو را شدیدا روشن کرده است. مطالعه اخیر انجام‌شده توسط Triple-A نشان می‌دهد که پایگاه جهانی کاربران کریپتو در حدود 420 میلیون نفر است و آسیا با بیش از 260 میلیون کاربر بیشترین تعداد کاربر را دارد.

مطالب مرتبط: حمایت سازمانی قیمت بیت کوین را به ۲۹ هزار دلار رساند

نتیجه گیری

از آنجایی که بازار کریپتو تماشاچی جدال بیت کوین با سطح قیمت 31 هزار دلار است، بحث‌ها در مورد فصل بعدی آلتکوین‌ها در رسانه‌های اجتماعی بالا گرفته است. دلیل آن می‌تواند رشد قیمت زیاد و سوداوری قابل توجه آلت کوین‌ها در آلت سیزن باشد. البته ناگفته نماند به همین نسبت امکان ضرر قابل توجه نیز هست.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.