3 آلت کوین با احتمال رشد بالا در این هفته

واچ لیست هفتگی 17 بهمن 1401؛ روی این 5 ارز حساب کنید

در 2 هفته گذشته بازار ارز دیجیتال با انبوهی از اخبار منفی و سپس مثبت مواجه شد نتیجه آن نوسان بالا برای بیت کوین و رمزارزهای دیگر بود. افزایش اخیر قیمت بیت کوین منجر به افزایش دامیننس آن به بالای 50 درصد بود.

برخی از کارشناسان معتقدند آلت کوین‌ها هنوز رشد آنچنانی نسبت به بیت کوین نداشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که به زودی شاهد رالی آلت‌کوین‌ها باشیم. بر این اساس برخی از آلت کوین‌ها نسبت به برخی دیگر پتانسیل بیشتری نشان داده‌اند که این مطلب را به 3 تای آن‌ها اختصاص داده‌ایم.

مطالب مرتبط: ۵ ارز دیجیتال هوش مصنوعی با احتمال بازدهی بالا در روزهای آینده

آلت کوین‌هایی که باید قبل از رالی هفته آینده داشته باشید

هفته گذشته برای بازار کریپتو واقعا خوب بود؛ ارزش جهانی بازار کریپتو از سقف 1.2 تریلیون دلار فراتر رفت و کوین‌های اصلی سودهای عظیمی را ثبت کردند. قیمت بیت کوین در 7 روز گذشته 16 درصد افزایش یافته است و آلت کوین‌های مشهور بازار در هفته گذشته سودهای چشمگیری داشته‌اند. در حالی که میم کوین‌هایی مانند PEPE پیشرو بودند، سرمایه‌گذاران اکنون به دنبال کشف آلت‌کوین‌های بعدی هستند که ممکن است پامپ کنند. در این میان، پالیگان (MATIC)، لایت کوین (LTC) و ریپل (XRP) سه آلت‌کوینی هستند که به نظر می‌رسد این هفته مقاومت خود را بشکنند و سر به فلک بکشند.

پیشنهاد نویسنده: تحلیل قیمت په په (PEPE)

تجزیه و تحلیل قیمت پالیگان (MATIC)

ارز دیجیتال ماتیک یکی از کوین‌هایی بود که دعوای sec و بایننس روی قیمت آن تاثیر منفی شدیدی گذاشت. با این حال قیمت ماتیک پس از کاهش شدید شاهد افزایش قابل توجهی بود. در 7 روز گذشته، قیمت MATIC بیش از 10 درصد افزایش یافت و توجه سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کرد. در زمان نوشتن این مطلب، Polygon با 0.677 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 0.46 درصد افزایش داشته است.

نمودار قیمت ماتیک در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت ماتیک در تایم فریم روزانه

در حال حاضر ماتیک بالاتر از میانگین متحرک ساده 7 و 25 دوره خود در حال معامله است. اما به نظر می‌رسد برای افزایش بیشتر با مقاومتی در 0.7 دلار مواجه است.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای 0.7 دلار برسانند و آن را حفظ کنند، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت تا میانگین متحرک 50 روزه در 0.78 دلار در هفته آینده باشیم. این سطح ممکن است چالش دیگری ایجاد کند، اما در صورت غلبه بر آن، قیمت MATIC می‌تواند به 1 دلار افزایش یابد.

تجزیه و تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

با نزدیک شدن به هاوینگ لایت کوین، قیمت آن افزایش شدیدی را تجربه می‌کند و طی هفته گذشته بیش از 16 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، قیمت LTC با 88.67 دلار معامله می شود که بیش از 2.5 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

مطالب مرتبط: هاوینگ لایت کوین (LTC) و افزایش فعالیت‌ها در این شبکه

نمودار قیمت لایت کوین در تایم فریم یک روزه
نمودار قیمت لایت کوین در تایم فریم یک روزه

پس از اینکه قیمت LTC به بالای 78 دلار رسید، خریداران فشار خرید خود را افزایش دادند و خرس‌ها را شکست دادند. خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA20) در 84 دلار شروع به صعود کرده است و RSI به منطقه مثبت منتقل شده است که نشان می‌دهد گاوها کنترل بیشتری روی بازار دارند. یک مقاومت جزئی در 92 دلار وجود دارد، اما اگر این مقاومت شکسته شود، قیمت LTC می‌تواند تا سمت سطح حیاتی 103 دلار افزایش یابد.

با این حال، برای روند هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود که قیمت LTC خط میانگین متحرک 100 روزه را به زودی لمس کند.

تجزیه و تحلیل قیمت ریپل (XRP)

قیمت ریپل (XRP) در حال حاضر در محدوده زیر 0.5 دلار قفل شده است و به نظر می‌رسد به این دلیل باشد که نتیجه نهایی دعوای ریپل و SEC هنوز مشخص نشده است. با این حال، قیمت XRP افزایش پیدا کرد و گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 0.45 دلار رساندند.

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم یک روزه
نمودار قیمت ریپل در تایم فریم یک روزه

فتیله کشیده روی کندل روزانه نشان می‌دهد که خرس‌ها آماده نیستند که به راحتی تسلیم شوند. اگر قیمت XRP به بالای 0.53 دلار برسد، ممکن است یک روند صعودی در هفته آینده را تأیید کند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.