آموزش خرید و فروش در صرافی رابین‌ کش

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در رابین کش

خرید و فروش رمز‌ارز در صرافی رابین‌کش با سه بازار پوشش داده می‌شود، یعنی شما کاربران گرامی می توانید در بازار برخط ، بازار مستقیم و خرید و فروش اکسپرس ارز خود را معامله کنید. 

ما در مقاله پیشین آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی رابین کش را باهم مرور کردیم.

جهت ثبت نام در صرافی رابین کش کلیک کنید.

بازار مستقیم

ساده ترین روش برای خرید و فروش این صرافی در بازار مستقیم شکل می‌گیرد. این بازار قابلیت خرید و فروش بیش از ۲۹ رمز‌ارز بر پایه تومان را دارد و کاربرانی احراز‌هویت نشده اند، نیز می‌توانند از قسمت فروش این بازار استفاده کنند و محدودیتی از این بابت نخواهند داشت . 

قسمت خرید و فروش مستقیم دوبخش دارد. بخش اول، جدول تاریخچه ی سفارشات شماست. بخش دوم، مربوط به بخش سفارشات جدید است.

کاربران پس از انتخاب ارز مدنظرشان جهت خرید و یا فروش طی ۴ مرحله می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

rabincash-tokenbaz

بازار اکسپرس

در خرید و فروش اکسپرس نیز می‌توانید به صورت لحظه ای و سریع رمزارز‌های موجود در کیف‌پول ارز دیجیتال رابین‌کش تان را معامله کنید. با انتخاب ارز مبدا و ارز مقصد شما تنها با کلیک می توانید معامله خود را به صورت آنی انجام دهید. 

rabincash-tokenbaz

بازار برخط

این صرافی برای کاربرانی که علاقه به نوسان گیری دارند و تریدینگ حرفه ای انجام می‌دهند نیز بازاری مجزا با عنوان «بازار برخط» دارد.

rabincash-tokenbaz

از ویژگی های مثبت این بازار می توان به داشتن کیف پول مرتبط با آن، پوشش دادن بیش از ۱۹ جفت ارز متنوع، دارای اوردر بوک و ثبت سفارش لحظه‌ای، ثبت سفارش به ۳ طریق «سفارش با قیمت مشخص»، «سفارش یا بهترین پیشنهاد» و «سفارش محدود»، ثبت جزییات گزارشات بازار و نمایش نمودار نوسانات بازار بر اساس بازار داخلی و جهانی اشاره کرد .

در لیست جفت ارزها که شامل بازارهای مرتبط با کیف پول رابین کش است، شما با کلیک کردن بر روی هریک از این جفت ارزها وارد صفحه ی بازار مربوطه می‌شود و قادر خواهید بود تا معاملات مربوط به جفت ارز خود را در بستر رابین کش انجام دهید. جدول جفت ارزها شامل اطلاعاتی مانند قیمت ارز بر اساس ارز پایه، درصد تغییرات قیمت بازارها در روز و همچنین بخش جستجو می باشد .

rabincash-tokenbaz
بازارها

برای انجام معاملات خود در این بازار شما پس از انتخاب بازار مربوطه در لیست جفت ارزها می‌توانید در باکس خرید و فروش با توجه به نوع سفارش درخواستی تان (سفارش با قیمت مشخص، سفارش با بهترین پیشنهاد، سفارش محدود) معامله خود را در بستر رابین‌کش انجام دهید. 

حد ضرر

در سفارش با قیمت مشخص تنها کافیست شما حجم و قیمت موردنظرتان را وارد کنید تا سفارش شما تکمیل گردد. در سفارش با بهترین پیشنهاد نیز پس از وارد کردن حجم ارز، خرید و فروش شما با آخرین قیمت لحظه ای بازار ثبت میگردد .

در سفارش محدود یا همان stop limit نیز شما با تعیین حد ضرر و قیمت نهایی و حجم ارز می‌توانید معامله خود را انجام دهید. توجه کنید که در سفارش حد ضرر، الزاماً سفارش شما در قیمت مشخص شده تکمیل نخواهد شد و صرفا در هنگام رسیدن قیمت بازار به «حد ضرر» سفارش شما فعال می گردد. 

rabincash-tokenbaz
صفحه ی خرید فروش در صرافی رابین‌کش

صف سفارشات

در قسمت «اوردر بوک» یا «صف سفارشات» لیست سفارشات باز بازار، قیمت و حجم سفارش ثبت شده توسط کاربران رابین کش به صورت لحظه ای فھرست می‌شود.

این سفارشات شامل اطلاعاتی مانند قیمت و حجم درخواستی برای معامله است که به دو قسمت خرید در پایین لیست و فروش در بالای لیست تقسیم می شوند. در میانه ی این لیست نیز قیمت آخرین معامله‌ی صورت گرفته نمایش داده خواھد شد.

شما می توانید با کلیک کردن بر روی ھریک از سفارشات، از اطلاعات آن سفارش برای ثبت سفارشات خودتان نیز استفاده کنید. این جدول شامل بخش دیگری نیز هست که کمک میکند تا کاربران بتوانند اندازه ی گروه ھای تجمیع سفارشی را هم تغییر دهند.

علاوه بر این، کاربران گرامی با انتخاب گزینه ی نمایش حجمی می‌توانند نحوه ی اندازه گذاری رنگ‌ھای پشت ھر سفارش را تغییر دھند.

در بخش نمایش حجمی، اندازه رنگ پشت ھر سفارش، متناسب است با جمع کل سفارشات موجود در آن قیمت و بالاتر از آن. این در صورتی است که در نمایش غیرحجمی اندازه‌ی رنگ ها با حجم سفارشاتی که دقیقاً در همان بازه ی قیمتی قرار دارند، متناسب خواهد بود.

rabincash-tokenbaz
خرید فروش در صرافی رابین‌کش

صفحه گزارشات

کاربران با رجوع به قسمت گزارشات وبسایت، تمام ریز جزئیات مربوط به سوابق تراکنش‌های خود را می‌توانند مشاهده و ضبط کنند. این اطلاعات شامل سفارشات کاربران در بازار برخط و اکسپرس، برداشت و واریز رمزرازهای، برداشت و واریز تومانی در کیف پول و اطلاعات مربوط به خرید و فروش در بازار مستقیم است.

این جدول، قابلیت جستجو بر سه اساس نوع سفارش ، نوع جفت ارز و تاریخ انجام سفارشات را نیز دارد.

جهت ثبت نام در صرافی رابین کش کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.