کاربران توییتر مایک تایسون (Mike Tyson) را در پامپ شدن سولانا دخیل می ‌دانند

مایک تایسون در پامپ شدن سولانا متهم شد.

چندی پیش مایک تایسون، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از 5.7 میلیون دنبال کننده‌اش پرسید که قیمت سولانا (solana) چقدر می تواند بالا برود. پس از انتشار این پست کاربران توییتر مایک تایسون (Mike Tyson) را در پامپ شدن سولانا متهم دانستند.

به گزارش توکن باز به نقل از یوتودی، بوکسور افسانه ‌ای آمریکایی، مایک تایسون معروف که در سال 1986 به جوان ‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ تبدیل شد، چند وقت پیش از سرمایه گذاری بزرگی که در سولانا کرده بود خبر داد.

جالب است بدانید که مایک تایسون، همچنین توکن غیر قابل تعویض (NFT)، کاتالینا ویل (Catalina Whale) خود را که در بازار سولسی (یک بازار NFT مبتنی بر سولانا)، خریداری کرده است را به نمایش گذاشت. مایک، همچنین پرسیده است که آیا بازار توکن های غیر قابل تعویض (NFT) محبوب اوپن‌ سی (OpenSea)، پشتیبانی از سولانا را به پلتفرم خود اضافه می‌کند یا خیر؟

شایان ذکر است که اوایل این هفته، مایک همچنین شروع به تبلیغ ارز دیجیتال دریم (DREAM)، مربوط به ارزهای دیجیتال دریم فاندیشن (The Dream Foundation) کرده است. وی در ادامه بر اهمیت بهبود سلامت روان در جامعه ارزهای دیجیتال تاکید کرده است.

در پایان این اخبار موجب شد که برخی از کاربران در توییتر و دیگر شبکه های مجازی ادعا کنند که مایک تایسون برای بالا بردن قیمت سولاناهای خودش این گونه تلاش می کند و از این توکن ها حمایت می کند که این امر تایسون را در پامپ شدن سولانا دخیل کرد.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.