تحلیل تکنیکال امروز آواکس 20 آبان 1400؛ آواکس در آستانه 100 دلار شدن

kar0 2
  • قیمت AVAX در روز چهارشنبه با حمایتی که در کوتاه مدت صورت گرفت، تحت فشار بود.
  • قیمت آواکس یک روند معکوس ناگهانی را تجربه کرد، چرا که گاو ها تصمیم گرفتند تا قیمت را به بالای خط روند هدایت کنند.
  • با بازگشت روند صعودی، منتظر تست مجدد رقم 100 دلار و شکست این محدوده در روزهای آینده باشید.

Avalanche که آن را با نماد AVAX می شناسیم، روند صعودی خود را از ابتدای ماه نوامبر، بعد از برخی اقدامات مربوط به قیمتی که در ماه اکتبر صورت گرفت، برای بار دیگر شروع کرده است. تنها در طی چند روز، قیمت AVAX توانست یک صعود 55 درصدی را تجربه کرده و ارزش مارکت خود را افزایش دهد و در نهایت به قیمت 100 دلار به عنوان بالاترین رکورد جدید خود که آن را با ATH می شناسیم، برسد.

از آن زمان، قیمت AVAX به مقداری اندکی کاهش یافته و اصلاح قیمتی کوچکی را تجربه کرده است. شاخص قدرت نسبی یا همان اندیکاتور (RSI) در مناطقی اشباع خرید قرار دارد و آواکس در حال معامله می باشد.

avax در حال آماده شدن برای صعود

قیمت AVAX زمانی که فضای کریپتوکارنسی به دلیل اعداد و ارقام منتشر شده در مورد تورم ایالات متحده، اصلاحاتی را تجربه کرد. اولین ریزش و اصلاح مربوط به رمز ارزها بود که آنها در همان دقایق ابتدایی منتشر شدن اخبار جلسه اروپا تجربه کردند. قیمت AVAX در عین حال با یک بازگشت فوق العاده به منطقه بالایی خط روند صعودی بنفش رنگ، روند صعودی خود را در کوتاه مدت تایید می کند.

اصلاح قیمت AVAX به اخبار تورم مربوط باشد یا نه، نباید برای ما تعجب آور باشد. RSI در منطقه اشباع خرید ( منطقه ای که از خرید بیش از حد خبر می دهد ) قرار داشت که همین موضوع به ما سیگنال یک اصلاح در آینده را بیان کرده بود. با کمک آن معامله گران تأیید کردند که R1 ماهانه در قیمت 76.12 دلار به عنوان یک محدوده حمایتی وجود دارد. با برگشت سریع بازار به روند صعودی، خرس‌ های AVAX اخطاری دریافت کردند که گاو ها به این سادگی پا پس نکشیده و آماده رقابت هستند.

تحلیل آواکس

باید انتظار داشته باشید که این تغییر در روند بازار ادامه دار باشد و قیمت AVAX به زودی با رقم 100 دلار که بهترین قیمت آواکس است، رو به رو شود. متأسفانه، پتانسیل رشد بیشتر برای آواکس با رقم 103 دلار که یک مقاومت محسوب می شود، محدود شده است. بنابراین انتظار محدودیت‌ هایی در این روند صعودی وجود خواهد داشت! حتی با وجود اخبار مثبت برای بازار رمز ارزها…

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.