تحلیل تکنیکال btc- eth – xrp امروز 3 آبان 1400؛ جو نزولی در بازار

A1

آخر این هفته بیشتر جو نزولی و بازار خرسی برقرار است و قدرت این بازار، از بازار گاوی بیشتر است؛ زیرا با نگاهی زیر به جدول کوین ها متوجه می شوید که تنها بخش کوچکی از آن ها مثبت بوده و در ناحیه سبز رنگ قرار دارند.

تحلیل btc eth xrp

BTC/USD

قیمت بیت کوین از دیروز تا به امروز به مقدار 1.76 درصد کاهش یافته است و این در حالی است که هفته گذشته به میزان 0.58 درصد کاهش یافته بوده است.

با تحلیل و بررسی نمودارهای هفتگی، بیت کوین از روند صعودی و نقطه اوج قبلی خود که در آپریل امسال اتفاق افتاده بود، رد نشد و شکست. این موضوع نشان دهنده عدم انرژی و توان کافی گاوها برای صعود به قیمت 67000 دلار بود.

تحلیل BTC
تحلیل btc eth xrp

همچنین باید دقت کنیم که فشار از سوی خرس ها با حجم بالایی که رخ داده است، روند فروش را تایید می کند. همین قضیه تاییدیه ای برای این خواهد بود که هفته بعد انتظار حالت معکوس اخیر را داشته باشیم و قیمت 56.650 را تجربه کنیم. بیت کوین در زمان انتشار این نوشته با قیمت 60250 در حال معامله است.

ETH/USD

اتریوم عملکرد بهتری از لحاظ قیمتی نسبت به بیت کوین داشته است و نرخ این آلت کوین اصلی 4.88% رشد داشته است.

با وجود این رشد، اتریوم در یک بازه بزرگ و وسیع از 3800 دلار حمایتی تا 4375 مقاومتی در حال نوسان است. هیچ یک از عوامل تعیین کننده بازار، نه خرس ها و نه گاوها موفق به مهار و کنترل بر روی آن نشده اند.

تحلیل ETH
تحلیل btc eth xrp

معاملات جانبی صورت گرفته بر روی این ارز دیجیتال نیز حجم کمی دارند. این نوسانات احتمالا هفته بعد نیز دامنه کمی داشته باشند و اتریوم در محدوده 4000 تا 4200 دلار قرار خواهد گرفت.

اتریوم در زمان انتشار این نوشته، بر روی قیمت 4061 در حال معامله است.

XRP/USD

اصلی ترین بازنده و شکست خورده این لیست همین XRP است. دلیل این هم 4 درصد نرخی است که این ارز در طی هفته گذشته کاهش یافته است.

تحلیل xrp
تحلیل btc eth xrp

شکل معامله XRP، دقیقا مانند اتریوم است و در یک بازه بالا و پایین گسترده ای معامله می شود. همچنین با توجه اینکه حجم معاملات پایین است، نباید هفته بعد هم انتظار حرکتی با شیب تند را از این ارز انتظار داشت. در مجموع، آنچه می توان انتظار داشت، انجام معاملات جانبی مابین قیمت های 1.06 و 1.10 می باشد.

XRP در زمان انتشار این نوشته بر روی قیمت 1.0877 دلار معامله می شود.  

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت u.today بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

اگر قصد معامله در هر کدام از رمز ارزها را داشته و مخصوصا علاقه به خرید اتریوم دارید، حتما قبل از ورود نقاط مطمئن را شناسایی کرده و در آن نقاط وارد شوید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.