تحلیل تکنیکال ماتیک امروز 7 آبان 1400؛ ماتیک در آستانه رشد 150 درصدی

10
  • قیمت ارز دیجیتال ماتیک با خروج از مثلث تشکیل شده، یک صعود و رشد 24 درصدی را تجربه کرده است.
  • رمز ارز ماتیک باید با یک مقاومت دیگر سر و کله بزند تا بتواند با یک رشد 150 درصدی به رقم 4.32 دلار دست یابد.
  • پذیرش ماتیک همچنان رو به افزایش است؛ چرا که مدیر عامل به راه های مقیاس بندی اهمیت زیادی می دهد.

در روز های اخیر، ارز دیجیتال ماتیک توانسته است از یک مقاومت قوی عبور کرده و در حال حاضر، در محدوده بالاتر آن در حال رنج زدن و نوسان کوتاه است. این افزایش فشار خرید بوجود آمده باعث شده است که یک گاو عظیم برای لایه دوم توکن ایجاد شود. بنابراین سرمایه گذاران و معامله گران می توانند انتظار داشته باشند که ارز دیجیتال ماتیک به صعود خود ادامه دهد.

ماتیک و لایه دوم باهم در ارتباط اند

ماتیک اعلام کرد که اولین بیمه گر خود را ” Tidal Finance ” پیدا کرده است. با بهره برداری های قابل توجه و چشم گیر در اکو سیستم دیفای، شرکت سرمایه گذاری Tidal Finance به ایمن سازی فضا کمک می کند، با ماتیک یک فرآیند شراکتی را شروع کرده است.

هدف این پروژه حل مشکلات مربوط به عرضه و تقاضای مربوط به دیفای با ” اجازه دادن به استفاده از اهرم سرمایه گذاری و مشوق های توکن اضافی ” برای بازگشت بیشتر سرمایه است. در اطلاعیه ای راجب این شراکت آمده است:

هدف از این همکاری، افزایش اقدامات ایمنی برای پروژه های ماتیک با کیفیت بالاتر از طریق بیمه Tidal است. پروژه ها باید معیار های خاصی را از نظر حسابرسی و شاخص، TVL و سایر اقدامات ایمنی رعایت کنند. به پروژه‌ های واجد شرایط، تخفیف ویژه و توکن های MATIC برای ارائه‌ دهندگان و حمایت کنندگان آنها تعلق می‌ گیرد.

فرآیند مقیاس بندی

قیمت اتریوم در حال حاضر در محدوده بالاترین حد خود قرار دارد و اطراف آن پر از nft ها، dapps ها و میم کوین ها پرده است. با این حال، دو دلیلی که باعث می‌ شود بسیاری از کاربران از کارمزد های شبکه شکایت نداشته باشند، به دلیل هارد فورک لندن و راه‌ حل‌ های مقیاس‌ پذیری می باشد. Polygon، که همه ما آن را بیشتر با نام MATIC شناخته و شنیده ایم، کمک قابل توجه ای به پروژه ها و کاربران بلاک چین ETH کرده است، که کمک های آن قابل چشم پوشی نیست، چرا که در غیر این صورت، مسیر متفاوتی در انتظار آنها بود.

در نتیجه، ماتیک در مرکز تمامی راه حل های مقیاس پذیری و هر آنچه در آینده برای اتریوم در انتظار است، قرار گرفته است. Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال ماتیک، اظهار نظر داشت که راه حل های مقیاس پذیری برای پذیرش جهانی وب 3.0 ضروری بوده و شبکه به مزایا و قابلیت هایی نیاز دارد که بتواند وعده هایی که برای ETH 2.0 را داده است، عملی کند.

او در ادامه صحبت های خود افزود:

با این حال فرآیند مقیاس بندی، موج جدیدی از برنامه های غیر متمرکز یا همان dApps بسیار بیشتر طول می کشد و بنظر می رسد که راه حل های لایه دو، می توانند تنها پاسخ ما باشند.

ماتیک در حال آغاز روند صعودی

قیمت رمز ارز ماتیک، پس از افزایش نزدیک به 25 درصدی که آن را تجربه کرده بودیم، در حال حاضر ، یعنی در 28 اکتبر، در حال کاهش است.

با این حال، این صعودی که پشت سر گذاشتیم، یک سد مقاومتی مهم و حیاتی را در قیمت 1.73 دلار را شکست، که مانع از افزایش سه برابری قیمت ماتیک برای نزدیک به پنج ماه شده بود.

این روند صعودی، خروج از مثلث شکل گرفته را نشان می دهد که منجر به 150 درصد سود خواهد شد؛ اما باید توجه داشت که این صعود به آسانی نبوده و نیازمند تلاش و همت گاوهای بازار می باشد، چرا که قیمت ماتیک در بین 2.07 و 2.21 گیر کرده و در حال نوسان است.

علاوه بر این، اندیکاتور (MRI) که یکی از اندیکاتور های مهم در تحلیل است، سیگنال فروش قرمز رنگی را برای ما نشان می دهد. این ترکیب فنی اصلاح یک به چهار کندل استیک را پیش بینی می کند که به نظر می رسد در حال انجام است. این ابزار تکنیکال، اصلاح یک به چهار کندل شناسی را پیش بینی می کند که بنظر در حال انجام است.

شرایط بازار و رشد ماتیک

بنابراین ماتیک باید بتواند که سطح 2.21 را که یک سطح مقاومتی است، به یک سطح حمایتی تبدیل نماید تا شروع یک روند صعودی جدید را تایید کند که نه تنها صعود ماتیک را به رقم 2.69 که سقف قبلی آن است می رساند، بلکه به سطح بالاتر یعنی 4.32 نیز آن را می رساند.

تحلیل تکنیکال ماتیک
تحلیل تکنیکال ماتیک

در حالی که همه اندیکاتور ها و شرایط بازار از رشد ماتیک خبر می دهند، اگر این ارز دیجیتال نتواند که مقاومت 2.21 را شکسته و از آن رد شود، می توانیم انتظار کاهش قیمت تا 1.71 دلار را داشته باشیم.

اگر هم در نقطه 1.71 خریداران توانایی حمایت از این ارز دیجیتال را نداشته باشند می توان انتظار ریزش تا قیمت 1.57 دلار را داشته باشیم.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. برای مشاهده بهترین قیمت ماتیک کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.