تحلیل تکنیکال امروز سولانا 5 بهمن 1400؛ گاوهای سولانا در حال تلاش برای تسلط بر بازار

تحلیل سولانا
  • تحلیل های موجود برای قیمت سولانا نشان می دهد که گاوهای این ارز دیجیتال در حال تلاش هستند تا سطح حمایتی S2 که آن را در محدوده 89 دلار داریم، حفظ نمایند.
  • با اینکه قیمت ارز دیجیتال سولانا دیروز به زیر این محدوده حمایتی رسید، گاوها با تمام وجود خود در حال دفاع همه جانبه از این سطح مهم هستند.
  • انتظار می رود که آخرین تست این سطح مشاهده شده و بعد از آن شاهد رنج زدن و افزایش قیمت باشیم، چرا که اندیکاتور RSI در محدوده اشباع فروش قرار داشته و به همین خاطر پتانسیل محدودی برای زیان بیشتر و سقوط قیمت دارد.

قیمت ارز دیجیتال سولانا که آن را با نماد SOL می شناسیم، طی هفته گذشته به زیر سطح حمایتی مهم در S2 که در محدوده قیمتی 89 دلار بود، رسید و یک هدف جدید نزولی برای خود در قیمت 59 دلار تشکیل داد. ورود گاوها در این محدوده و شرایط از بازار می تواند قیمت سولانا را به بالاتر از محدوده S2 برساند و شاهد حفظ قیمت شویم. اگر گاوها بتوانند حمایت خود را حفظ کنند، انتظار یک واکنش ناگهانی برای صعود احتمالی بازار را داشته باشید که می تواند تا پایان هفته باعث بازگشت به 130 دلار شود.

سولانا آماده یک ریکاوری فوری

قیمت سولانا در چند روز گذشته با از دست دادن 34 درصد از ارزش خود تنها در چهار روز معاملاتی، سقوط کرد. اگر چه ثابت شد که سطح حمایتی S2 در کندل های ماهانه بسیار مهم است، اما دیروز زمانی که قیمت SOL به زیر 89 دلار سقوط کرد، در مسیر خود متوقف شد و به بالای S2 بازگشت! با کمک گاوهای بازار که در اواخر جلسه ایالات متحده درگیر اقدامات قیمتی بودند، فشار فروش نتواست قدرت خود را تثبیت کند. گاوها حالتی را برای چرخش و توقف موقت فشار فروش می بینند، چرا که خرس ها می خواهند سود خود را ثبت کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به شکل کاملا دقیق در منطقه اشباع فروش قرار دارد و هر گونه انتظار خود را در مورد سودهای کوتاه مدت، محدود می کنند.

گاوهای سولانا قادر هستند امروز بار دیگر حرکت کرده و در کندل صعودی کوچک خود به 100 دلار برسند و از محدوده حمایتی s2 که در قیمت 89 دلار است، دور تر شوند. با اینکه شاخص‌ های آتی ایالات متحده برای بار دیگر قرمز به نظر می‌ رسند، اما میزان فروش به اندازه دیروز و جمعه نبوده که این مورد نشان‌ دهنده تضعیف خرس ها و توقف فشار نزولی است. اگر خرس‌ ها صحنه مبارزه را به نفع گاوها خالی کنند، سولانا قادر است تا پایان هفته به 130 دلار بازگردد و ضرر های سال 2022 را جبران کند.

تحلیل سولانا

همانطور که بیان شد، بعضی از درآمد های کوچک از سهام‌ های فناوری می توانند بر Nasdaq تأثیر گذاشته و اثر سرریز دیگری را در ارزهای دیجیتال مشاهده نماییم که می تواند منجر به عرضه بیشتری در بازار شده و شاهد کاهش قیمت ها باشیم. گاوها از تلاش خود برای اجرای اقدامات قیمتی برای رسیدن به سقف دست می بردارند و مشاهده خواهند کرد که تلاش آنها بی نتیجه باقی مانده و در حال بازگشت به مناطق پایین تر هستند. با این حال، یک وقفه در سولانا می تواند منجر به کاهش شدید قیمت به سمت 59 دلار با پایین‌ ترین قیمت موجود در آگوست 2021 شود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید سولانا را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.