آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی سینا تتر

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی سینا تتر

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی سینا تتر، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی سینا تتر تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در صرافی سینا تتر ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به صرافی سینا تتر

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در صرافی سینا تتر به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی سینا تتر

آموزش خرید ارز دیجیتال در سینا تتر

برای خرید و فروش شما باید قبلا احراز هویت خود را تکمیل کرده باشید. که ما در مقاله پیش، آموزش آن را منتشر کردیم.

برای خرید ارز دیجیتال مطابق تصویر می‌توانید در قسمت جستجو ارز دیجیتال ارز مد نظر را سرچ کنید و بعد از نمایش آن روی گزینه خرید کلیک کنید.

آموزش خرید ارز دیجیتال در صرافی سینا تتر

صفحه‌ای جدید برای انجام معاملات شما باز خواهد شد.

در قسمت (خرید با) تومان یا ارزی را که می‌خواهید با آن خرید کنید را انتخاب کنید. سپس مبلغ یا مقدار مدنظرتان را انتخاب کنید و در آخر بر روی گزینه ثبت خرید کلیک کنید.

آموزش فروش ارز دیجیتال در سینا تتر

برای فروش ارز دیجیتال هم می‌توانید ارز مدنظرتان را در قسمت جستجو سرچ کنید و پس از نمایش آن بر روی گزینه فروش کلیک نمایید.

آموزش فروش ارز دیجیتال در سینا تتر

صفحه‌ فروش ارز دیجیتال برای شما نمایان می‌‍شود. در قسمت (فروش با) تومان یا ارزی که قصد دارید به آن تبدیل شود را انتخاب نمایید. سپس مبلغ و یا مقداری که قصد فروش دارید را وارد کنید و در صورت اطمینان بر روی گزینه ثبت فروش کلیک کنید.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی صرافی سینا تتر در توکن باز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.