آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی والکس

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی والکس

در این روزها که شاهد رشد بازار کریپتوکارنسی ( ارز دیجیتال ) هستیم، افراد زیادی به دنبال صرافی های معتبر موجود در این بازار سرمایه هستند. صرافی های آنلاین زیادی در این حوزه در حال فعالیت می باشند که روزانه دارای حجم بزرگی از گردش مالی هستند. در این بین، صرافی های ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ در بین صرافی های ایرانی نام صرافی والکس با قدرت می درخشد و با خدماتی که ارائه می دهد، می تواند یک گزینه مناسب برای خرید و فروش ارز های دیجیتالی باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش احراز هویت در صرافی والکس آشنا سازیم.

صرافی والکس

روش احراز هویت در والکس

صرافی والکس نیز همانند دیگر صرافی‌های معتبر داخلی جهت مبارزه با پولشویی نیاز به احراز هویت دارد. حتی در صرافی‌های خارجی نیز برای مقابله با پولشویی، در صورت معامله مبالغ زیاد به احراز هویت ( برای مثال با پاسپورت ) نیاز خواهید داشت.

برای شروع کار در این صرافی ابتدا نیاز است که وارد وبسایت شده، مراحل ثبت نام را طی کنید و بعد از ثبت نام احراز هویت خود را به انجام برسانید.

جهت ثبت نام در سایت والکس کلیک کنید

ثبت نام در صرافی والکس


برای شروع به وبسایت رسمی صرافی والکس مراجعه کرده و وارد قسمت ثبت نام شوید. در این قسمت نیاز است که شما به ترتیب ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور خود، در صورت تمایل کد دعوت خود را وارد و بعد از مطالعه قوانین و شرایط این صرافی بر روی گزینه پذیرفتن این قوانین کلیک کرده و بر روی گزینه ثبت نام کنید کلیک کنید تا به مرحله بعدی منتقل شوید.

توجه داشته باشید که برای جلوگیری از کلاهبرداری، به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را در اختیار کسی قرار ندهید و حتما شخص خودتان مراحل ثبت نام در این صرافی را انجام دهید.

ثبت نام

تایید حساب کاربری

پس از فشردن دکمه ثبت نام، یک پیغام به شما نشان داده خواهد شد که طبق آن، ایمیل تأیید حساب کاربری، برای شما ارسال شده است. اگر ایمیل ارسال نشده بود، دکمه ارسال مجدد ایمیل فعال سازی را انتخاب کنید. تایید ایمیل، مرحله ابتدایی احراز هویت در سایت والکس است.

منبع عکس: وبسایت صرافی واالکس

ایمیلی که به دست شما می‌رسد، ورودتان به خانواده والکس را خوش‌آمد گفته و نکته‌ای را به شما متذکر می‌شود؛ اینکه بعداز تکمیل و تأیید حساب کاربری، به مدت ۴۸ ساعت برداشت کوین برای شما میسر نخواهد بود. برای تأیید حساب کاربری دو گزینه پیش روی شما است: اول اینکه دکمه تأیید ایمیل را در همان متن ایمیل انتخاب کرده، یا می‌توانید لینک کمکی ارسالی در متن ایمیل را در مرورگر خود باز کنید. پس از انتخاب یکی از این دو راه و بازشدن مرورگر با این پیغام مواجه خواهید شد.

منبع عکس: وبسایت صرافی والکس

دکمه‌ی ورود به حساب کاربری را بزنید، تا به سراغ مراحل بعد برویم.

منبع: وبسایت صرافی والکس

تکمیل اطلاعات حساب کاربری

بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت نام شما به صفحه مخصوص خود انتقال پیدا خواهید کرد که از شما درخواست می شود تا اطلاعات خود را از بخش حساب کاربری پر نمایید.

با کلیک بر روی کادر شروع کلید کنید بخش مشخصات کاربری و وارد شدن به این صفحه، تصویری مطابق با عکس زیر مشاهده خواهید کرد. اطلاعات خود اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و آدرس منزل را وارد نمایید.

باشید که تمامی فیلد های موجود باید به دقت و به درستی وارد شوند چرا که شما نسبت به این اطلاعات وارد شده احراز هویت خواهید شد؛ لذا با دقت هر چه تمام بخش های موجود را پر نمایید.

تکمیل اطلاعات بانکی

بخش بعدی مربوط به اطلاعات بانکی شما می باشد. در این قسمت می بایست فیلد های شماره شبا بانکی و شماره کارت بانکی خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اطلاعات بانکی میبایست به نام خود شما که در اطلاعات حساب کاربری وارد کرده اید بوده و شماره شبا و شماره کارت باید متعلق به یک حساب بانکی باشد.

بعد از پر کردن فیلد های مذکور بر روی اضافه کردن حساب جدید کلیک نمایید تا اطلاعات وارد شده، افزوده شوند.

اطلاعات بانکی والکس

احراز هویت با تصویر

در مرحله جهارم شما باید یک تصویر واضح از خود گرفته و در سایت صرافی والکس بارگزاری نمایید. اما این تصویر باید شامل چه ویژگی هایی باشد؟ با توجه به قوانین این صرافی، برای احراز هویت در والکس شما باید بر روی یک کاغذ متن :

متن دست نوشته :

« اینجانب (نام نام خانوادگی) به کد ملی (کد ملی) ضمن مطالعه و تایید قوانین استفاده از خدمات والکس، متعهد می گردم که حساب کاربری و مدارک خود را به منظور خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در اختیار سایر افراد قرار ندهم و به درخواست شخص ثالث از جمله افراد و گروه های شبکه های اجتماعی و غیره اقدام به ایجاد حساب کاربری و خرید و فروش نکنم. در صورت تخلف، مسئولیت آن را اعم از مالی، قضایی و حقوقی به صورت کامل بر عهده می گیرم.
جهت احراز هویت در سایت والکس
نام و نام خانوادگی امضا و تاریخ »

موارد ذکر شده را به شکل دست نوشته بر روی کاغذ، نوشته و همانند تصویر زیر کارت ملی و این کاغذ  را کنار یک دیگر نگه داشته و تصویر خود بارگزاری نمایید.

احراز هویت والکس

بعد از اینکه تمام مراحل ذکر شده را طی کرده و به اتمام این مراحل رسیدید باید منتظر بمانید تا کارشناسان والکس هویت شما را تایید نمایند تا بتوانید از خدمات و آموزش خرید و فروش در این صرافی استفاده نمایید. فرایند احراز هویت می تواند از یک روز تا یک ماه، زمان نیاز داشته باشد.

این مدت زمان کاملا به میزان تقاضا برای احراز هویت بستگی دارد. لذا بعد از ارسال اطلاعات خود یک تاریخی برای شما مشخص خواهد شد که در آن تاریخ با خط تلفن ثابت شما تماس گرفته خواهد شد.

بدین صورت فرایند احراز هویت شما در صرافی والکس تکمیل شده و می توانید از خدمات کریپتوکارنسی این وبسایت نهایت استفاده را بکنید.

خطر پولشویی بعد از احراز هویت در صرافی والکس

همانطور که بیان شد، بعد از احراز هویت در والکس و تایید شدن حساب کاربری شما، دسترسی به حساب کاربری شما یعنی دسترسی به یک سیستم مالی غیر متمرکز! شدیدا توجه داشته باشید که اطلاعات حساب کاربری خود را اعم از ایمیل و گذرواژه به هیچ عنوان دست شخص دیگری قرار ندهید. حتی ممکن است که این افراد برای اجاره حساب صرافی شما مبالغ گنده و بزرگی را پیشنهاد دهند که یقینا باید با مخالف شما رو به رو شود

پولشویی

شاید برایتان سوال شود که دلیل این کار چیست که بسیار تاکید کرده اید؟ زمانی که شما اطلاعات کاربری خود را در دست شخص الثانی قرار میدهید او وارد حساب کاربری شما می شود و به راحتی قادر است تا از حساب کاربری شما به عنوان یک دریچه برای تبدیل پول های دزدی به ارز های دیجیتال استفاده نماید.

بعد از این فرایند که فرد ارز های خود را به یکدیگر تبدیل کرد و سرمایه خود را بدون شناسایی شدن از صرافی خارج کرد شما می مانید و خود شما و تمامی اتهام هایی که به سوی شما اشاره می شوند.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی والکس آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در سایت والکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.