آموزش خرید و فروش در صرافی والکس

آموزش خرید و فروش ارزهای دیحیتال در صرافی والکس

در مقاله پیشین با نحوه‌ی ثبت نام در صرافی والکس آشنا شدیم حال می‌خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش رمز ارزها در این صرافی بپردازیم. این روزها که تب و تاب خرید و فروش ارز دیجیتال نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان پیچیده است؛ افراد به دنبال صرافی‌های معتبر برای حضور در این بازار پر نوسان هستند. مسلما برای ما ایرانی‌ها که با مشکلاتی نظیر تحریم رو به رو هستیم، شرکت در هر صرافی خارجی میسر نیست و احتمال بلوکه شدن سرمایه وجود دارد. در همین راستا صرافی‌های داخلی متعددی ایجاد شده اند برای خرید و فروش که از جمله آن‌ها می‌توان به خرید و فروش در صرافی والکس اشاره کرد.

جهت ثبت نام در سایت والکس کلیک کنید

نحوه خرید و فروش در والکس

بعد از طی کردن مراحل احراز هویت در والکس شما قادر خواهید بود در این صرافی خرید و فروش انجام دهید. به شکل کلی این صرافی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند.

در همان ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از هر اقدامی در این صرافی این آموزش را تا انتها مطالعه نمایید؛ چرا که دنیای کریپتوکارنسی و بلاک چین غیر متمرکز بوده و یک اشتباه کافیست تا سرمایه شما در دنیایی بی‌کران معلق شود. 

اولین بخشی که بعد از آموزش احراز هویت با آن رو به رو می‌شوید کیف پول شماست. با وارد شدن به این بخش می‌توانید واریز ریالی خود را انجام دهید. البته اگر از کیف پول ارز دیجیتال دیگری استفاده می‌کنید و در آن سرمایه دارید می‌توانید سرمایه خود را وارد این صرافی کرده و آن را تبدیل به ریال کنید.

واریز ریالی که به طبع بسیار آسان خواهد بود؛ با وارد شدن به بخش کیف پول و با کلیک بر روی واریز در بخش ریال شما می‌توانید سرمایه ریالی خود را وارد این صرافی نمایید. اما در ادامه شما را با واریز کریپتوکارنسی نیز آشنا خواهیم ساخت.

واریز ریال به والکس

پیش از آغاز معامله در صرافی والکس، شما باید کیف پول صرافی خود را شارژ کنید. برای این کار دو انتخاب دارید: واریز ریالی و واریز ارز دیجیتال. ابتدا واریز ریال به صرافی والکس را آموزش خواهیم داد.

گام اول: ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و از صفحه اول، از گوشه بالا و در سمت چپ صفحه، بر روی گزینه کیف پول کلیک کرده و گزینه واریز را انتخاب کنید..

گام دوم: اکنون با صفحه‌ای مشابه صفحه زیر رو به رو خواهید شد

واریز ریال به صرافی والکس

در صفحه بالا شمارت کارت بانکی خود را که در زمان ثبت نام و احراز هویت در صرافی والکس تعریف کرده‌اید را انتخاب کرده و در بخش مقدار واریز، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در انتها با انتخاب گزینه پرداخت از طریق درگاه بانکی، وارد صفحه پرداخت خواهید شد. با اتمام فرآیند پرداخت، کیف پول ریالی شما در صرافی والکس شارژ خواهد شد.

واریز ارز دیجیتال به صرافی والکس

روش دوم برای واریز دارایی به صرافی والکس، واریز ارز دیجیتال از یک کیف پول خارجی به کیف پول ارز دیجیتال صرافی والکس است. برای انجام این کار مشابه روش ریالی، وارد بخش واریز شده و اینبار از نوار بالا، واریز کوین را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد:

آموزش واریز ارز دیجیتال به صرافی والکس

گام اول: انتخاب نام ارز؛ در این مرحله شما باید نام ارز دیجیتالی که قصد دارید به کیف پول صرافی والکس خود انتقال دهید را انتخاب کنید.

گام دوم: در گام دوم شما باید شبکه‌ ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله بسیار دقت کنید که شبکه‌ای را انتخاب کنید که ارز دیجیتال شما در کیف پول خارجی بر روی آن شبکه قرار دارد. اشتباه در این مرحله می‌تواند منجر به نابودی سرمایه شما شود. در نتیجه در انتخاب این گزینه دقت کنید

گام سوم: در انتها آدرس کیف پول ارز مورد نظر شما در صرافی والکس نمایش داده خواهد شد که با کپی کردن این آدرس، می‌توانید ارز مورد نظر خود را به والکس انتقال دهید.

انجام ترید در صرافی والکس

پس از انجام واریز ریال و یا ارز دیجیتال، شما می‌توانید با ورود به صفحه معامله‌ها، ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در صرافی والکس انجام دهید. با ورود به صفحه معامله‌ها، همانطور که با مستطیل قرمز نشان داده‌ایم، شما می‌توانید نوع بازار خود را از بین بازار تومان، بازار USDT و بازار بیت کوین انتخاب کنید. در صورتی که در کیف پول خود، ریال دارید، در این بخش بازار تومان را انتخاب کنید و با انتخاب نماد مورد نظر، تومان خود را به ارز دیجیتال مورد نظر خود تبدیل کنید.

در صورتی که در کیف پول خود، ارز دیجیتال دارید در این صفحه با انتخاب BTC می‌توانید آن را به بیت کوین و با انتخاب همه می‌توانید آن را به سایر رمزارزها تبدیل کنید

اینکه با ریال معامله کنید یا تتر کاملا بستگی به خود شما دارد، اما بنده به عنوان یک تریدر در این حوزه، با تتر فعالیت دارم. البته باید توجه داشت که چون ما در ایران زندگی می‌کنیم، اگر قصد خرید و فروش با تتر را دارید؛ باید نوسانات موجود ارزی برای قیمت دلار را نیز در نظر گرفته باشید.

امکان تبدیل سریع رمز ارزها به یک دیگر

معامله سریع در صرافی والکس

در صورتی که به دنبال انجام معامله و ترید بر روی ارزهای دیجیتال نیستید و به دنبال تبدیل سریع ارزهای دیجیتال به هم و یا تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال هستید، از تب بالا بر روی معامله‌ها کلیک کرده و اینبار معامله سریع را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، با صفحه‌ای مشابه تصویر بالا مواجه خواهید شد.

در این بخش در بخش پرداخت می‌کنم، دارایی فعلی خود را انتخاب کرده و در بخش می‌خرم، دارایی که قصد خرید آن را دارید را انتخاب کنید. در صورتی که قیمت پیشنهادی توسط والکس برای شما منصفانه بود، بر روی گزینه خرید کلیک کرده و به سرعت دارایی شما بعه هم تبدیل خواهد شد.

برای یافتن بهترین قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود و فهمیدن اینکه آیا قیمتی که والکس به شما پیشنهاد داده، قیمت منصفانه‌ای می‌توانید از سرویس مقایسه قیمت ارزها در سایت توکن باز استفاده کنید

جهت ثبت نام در سایت والکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.