بررسی علت افت قیمت پپه و معرفی میم‌کوین جدید با پتانسیل رشد 10 برابری

میم کامبت

پس از یک رالی صعودی انفجاری طی هفته گذشته، امروز کوین پپه نشانه‌هایی از ضعف نشان می‌دهد. این میم کوین در مقایسه با بالاترین قیمت هفتگی خود در 0.00000134 دلار، 16٪ سقوط کرد و به پایین‌ترین قیمت 0.00000112 دلار رسید.



با این حال، این توکن پس از آن بخشی از ضرر خود را جبران کرده و در حال حاضر با قیمت 0.00000119 دلار معامله می‌شود. با وجود این، کوین پپه یک بار دیگر ارزش بازار 500 میلیون دلاری مهم خود را از دست داده است که می‌تواند منجر به افت بیشتر شود.

میم‌کوین‌ها در حال اصلاح قیمت هستند

پپه تنها میم‌کوینی نیست که دچار اصلاح شده است. توکن‌هایی مانند دوج کوین، فلوکی و بون شیباسواپ نیز همگی روندهای نزولی کوتاه مدتی را نشان می‌دهند.

در نهایت، بهترین میم کوین‌ها همچنان به شدت با بیت کوین همبستگی دارند که نتوانسته مقاومت 34 هزار دلاری را بشکند. در واقع، به دلیل جلسه آینده FOMC در اول نوامبر (10 آبان)، احتمال دارد BTC طی روزهای آینده اندکی ارزش خود را از دست بدهد.

با وجود روند نزولی کوتاه مدت، کارشناسان همچنان نسبت به پپه در بلندمدت خوش‌بین هستند.

 میم کوین جدیدی به نام Meme Kombat نیز در پیش‌فروش خود در حال کسب محبوبیت است و می‌تواند پس از راه‌اندازی کوین خود، رالی قوی صعودی داشته باشد.

سقوط قیمت پپه – کی باید خرید بعدی را انجام داد؟

فصل میم کوین‌ها به صورت موقت متوقف شده است و توکن‌های برتر در تایم‌فریم روزانه افت قیمت داشته‌اند. پپه طی 24 ساعت گذشته بیش از 2٪ سقوط کرده و اکنون زیر حمایت 0.0000012 دلار معامله می‌شود.

حجم معاملات 24 ساعته این توکن نیز بیش از 50٪ کاهش یافته است که احتمالاً نشان‌دهنده تثبیت یا اصلاح قیمت آتی است.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

پلتفرم تحلیل تکنیکال TradingView نیز نشان می‌دهد که چشم‌اندازهای کوتاه مدت پپه در رکود قرار دارد. این توکن به دلیل رالی 75٪ صعودی خود طی هفته گذشته، سیگنال “خرید قوی” در تایم‌فریم‌های روزانه و هفتگی دریافت می‌کند. با این حال، در تایم‌فریم‌های پایین‌تر، عملکرد ضعیفی در مقایسه با تعدادی از میانگین‌های متحرک مهم دارد که می‌تواند نشان‌دهنده فشار فروش آتی بر روی این توکن باشد. حتی در تایم‌فریم روزانه، اندیکاتورهایی مانند استوکاستیک درصد K و شاخص Commodity Channel نیز به رنگ قرمز تغییر یافته‌اند.

این ضعف کوتاه مدت پپه می‌تواند به همبستگی آن با بیت کوین که نیز روند نزولی نشان می‌دهد، نسبت داده شود. Michael van de Poppe از MN Trading با حدود 700 هزار فالوور در توییتر معتقد است که BTC می‌تواند طی روزهای آینده به قیمت 32.8 هزار دلار برسد.

جلسه آتی کمیته FOMC در تاریخ اول نوامبر، که طی آن فدرال رزرو در مورد سیاست پولی خود تصمیم‌گیری خواهد کرد، احتمالا جهت بازار را در کوتاه مدت تعیین کند.

کارشناسان در بلندمدت نسبت به پپه خوش‌بین هستند

از سوی دیگر، کارشناسان همچنان در بلندمدت نسبت به پپه خوش‌بین هستند، با توجه به اینکه یکی از معدود میم‌کوین‌هایی است که در بایننس لیست شده است. همچنین شایعاتی وجود دارد که کوین‌بیس طی ماه‌های آینده ممکن است این میم کوین را در پلتفرم خود لیست کند.

حتی پس از کلاهبرداری اخیر که طی آن توسعه‌دهندگان پپه 15.8 میلیون دلار از دارایی‌های خود را فروختند، جامعه پپه همچنان کاملا پشت این توکن ایستاده است و آن را یکی از غیرمتمرکزترین توکن‌های میم بازار می‌داند.

در واقع، تریدر محبوب davidgokhstein که بیش از 750 هزار فالوور در توییتر دارد، معتقد است پپه به راحتی طی رالی بعدی صعودی از رکورد اوج 1.6 میلیارد دلاری ارزش بازار خود خواهد گذشت.

کارشناسان نسبت به Meme Kombat خوش‌بین هستند – آیا می‌تواند 10 برابر شود؟

پپه تنها میم‌کوینی نیست که قرار است بازار صعودی بعدی رمزارزها را تسخیر کند. کارشناسان از یک ارز دیجیتال جدید به نام Meme Kombat نیز حمایت می‌کنند. این توکن در عرضه اولیه خود تقاضای قوی دریافت کرده و تنها طی یک ماه بیش از 812 هزار دلار جمع‌آوری نموده و حتی توجه برخی نهنگ‌های رمزارز و تریدرهای حرفه‌ای را جلب کرده است.



به عنوان مثال، ادمین گروه پامپ نهنگ‌های ارز دیجیتال در تلگرام که 25 هزار عضو دارد، توکن‌های MK را در پیش‌فروش خریداری کرده است.

با توجه به اینکه پروژه Meme Kombat از برخی ترندهای محبوب در بازار رمزارزها مانند هوش مصنوعی و استیکینگ بهره می‌برد علاقه فزاینده به این توکن عمدتاً به دلیل مجموعه گسترده‌ای از این کاربردها است.

Meme Kombat چیست؟

Meme Kombat قرار است یک پلتفرم Play2Earn راه‌اندازی کند که به عنوان میدان نبرد مجازی میان 11 شخصیت مختلف عمل خواهد کرد که هر کدام نماینده میم کوین محبوبی مانند شیبا، دوج، پپه و فلوکی هستند. نتیجه نبرد با استفاده از هوش مصنوعی و در بلاکچین تعیین خواهد شد که به بازیکنان اجازه می‌دهد روی نتیجه بازی شرط‌بندی کنند.

تصویری از سایت Meme Kombat
تصویری از سایت Meme Kombat

سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند با استیک کردن توکن‌های خود، در حال حاضر با سود سالانه 112٪، درآمد غیرفعال کسب کنند. این ویژگی می‌تواند به رشد قیمت چشمگیر این توکن کمک کند. کارشناسانی همچون جیکوب بری پیش‌بینی می‌کنند قیمت این توکن پس از راه‌اندازی 10 برابر شود.

میم کوین فلوکی نیز پس از اعلام برنامه استیکینگ خود، رشد قیمت انفجاری داشته است.

پروژه Meme Kombat همچنین هویت بنیان‌گذار خود مت وایتمن را به همراه سایر اعضای کلیدی تیم منتشر کرده تا نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری یا راگ‌پول را برطرف کند.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

سوالات پر تکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.