آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر

در این مقاله قصد داریم تا آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر را مورد بررسی قرار داده و سپس به نحوه احراز هویت در آن بپردازیم.

احتمالا شما هم در این روزها نام ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم و یا دیگر ارز های دیجیتال را شنیده اید؛ امروزه بازار ارز های دیجیتال بخش مهمی از اقتصاد جهانی شده است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی، ارز های دیجیتال را آینده ای برای سامانه های پرداختی و وجه بین المللی برای همه مردم می دانند.

بازار ارز های دیجیتال می تواند بسیار سود آور باشد اما باید این هم در نظر داشت که این بازار فراز و نشیب ها و سختی های خود را دارد و نباید بدون آگاهی و کورکورانه وارد فعالیت در این بازار شد.

اما مهم ترین نکته برای ورود به این بازار فقط آگاهی و دانش بازار نیست بلکه در اختیار داشتن صرافی معتبر برای انجام معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال ضروری می باشد.

صرافی آنلاین آبان تتر یکی از پرسرعت ترین و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است؛ صرافی آبان تتر از تعداد زیادی رمز ارز پشتیبانی می کند و امکان خرید و فروش به ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن وجود دارد.

جهت ثبت نام درسایت آبان تتر کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر

امروزه با آنلاین شدن کار بسیاری از صرافی ها و غیر حضوری بودن معاملات ارز های دیجیتال، صرافی ها موظف هستند تا برای تامین امنیت مشتریان و جلوگیری از پولشویی و هرگونه کلاهبرداری، هویت مشتریان خود را تایید کنند و پس از تایید هویت فرد به او اجازه معامله دهند.

آبان تتر هم از این قاعده مستثنی نیست و شما نیاز دارید تا احراز هویت کنید. اما واضح است که قبل از احراز هویت، نیاز دارید تا ثبت نام خود را تکمیل کرده و سپس به مراحل و فرایند احراز هویت بپردازید.

ثبت نام در صرافی آبان تتر

روش ثبت نام در صرافی آبان تتر بسیار ساده می باشد، به این صورت که شما پس از ورود به صفحه اصلی سایت با انتخاب گزینه ثبت نام در بالای صفحه ثبت نام را شروع می کنید؛ شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما پیامک شود، با وارد کردن کد تایید حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

شما نیازی به انتخاب رمز عبور، یوزرنیم و ایمیل خود را ندارید و می توانید با شماره تلفن و کد تایید وارد حساب کاربری خودتان شوید. برای فعالسازی امکان ورود به حساب کاربری با حساب گوگل خود کافی است تا وارد حساب کاربری در گوشه سمت راست صفحه شوید و گزینه فعالسازی را انتخاب و ایمیل خودتان را تایید کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر

حال که احراز هویت شما تکمیل شد به بررسی نحوه احراز هویت در آبان تتر، که یکی از فرایند های اصلی محسوب می شود، می پردازیم.

احراز هویت در صرافی آبان تتر

پس ار اتمام مراحل ثبت نام در بالای صفحه گزینه ای به نام احراز هویت برای شما نمایش داده می شود، با انتخاب این گزینه وارد صفحه ی احراز هویت می شوید و شروع به طی کردن مراحل احراز هویت می کنید.

در بخش اول از کارت ملی خود به صورت کاملا واضح عکس بگیرید و در فیلد مورد نظر آپلود کنید، کد ملی خود را وارد کنید و نام و نام خانواگی خود را نیز وارد کنید ( دقت داشته باشید که نام و کارت ملی شما باید با کارت بانکی شما همخوانی داشته باشد و کارت بانکی به نام خودتان باشد ) حال اطلاعات خود را ثبت کنید و به مرحله بعد مراجعه کنید.

نحوه احراز هویت در صرافی آبان تتر

در مرحله دوم برای احراز مشخصات فردی، به یک عکس از خود در حالی که یک کاغذ با نوشته ای معلوم که ذکر می شود و مدارک خود را در دست دارید نیاز دارید.

در گرفتن سلفی به مواردی مانند واضح بودن مدارک، واضح بودن متن نوشته و واضح بودن چهره خودتان دقت کنید و توجه داشته باشید که از فیلتر یا افکت هم استفاده نکنید؛ عکس باید به صورت تمام رخ با نور کافی و بدون عینک گرفته شود؛

از کارت ملی قدیمی خود استفاده نکنید و در صورت در اختیار نداشتن کارت ملی هوشمند از شناسنامه جدید، پاسپورت و یا گواهینامه خود استفاده کنید؛ آخرین نکته این است که عکس توسط فرد دیگر و با دوربین اصلی گوشی گرفته شود و عکس را به صورت سلفی ارسال نکنید. متن نوشته به صورت زیر میباشد.

به طور مثال:

اینجانب (نام و نام خانوادگی صاحب حساب) قصد معامله با سایت آبان تتر را دارم و مدارک لازم جهت احراز هویت در این سایت ارسال گردیده ضمنا متعهد میشوم که حساب بنده تحت اختیار خودم می باشد و حساب به شخصی اجاره داده نشده است و خرید را برای خودم انجام میدهم.

احراز هویت

پس از گرفتن و آماده سازی تصویر، عکس را در فیلد مشخص شده آپلود کنید تا با ثبت کردن اطلاعات این بخش به مرحله بعد بروید.

در بخش آخر، کارت بانکی خود را در دست گرفته و توجه داشته باشید که اطلاعات آن کاملا معلوم باشد و در صورت نیاز تاریخ انقضا و کد چهار رقمی روی کارت خود را با چسب و یا ادیت کردن عکس بپوشانید و با رعایت شرایط عکس برداری از خودتان عکس بگیرید و آپلود کنید. در فیلد های مشخص شده شماره کارت و شماره شبای خودتان را وارد کنید تا مراحل احراز هویت به پایان برسد.

پس از ثبت اطلاعات، منتظر بمانید تا پشتیبانی صرافی آبان تتر مدارک شما را بررسی کرده و در صورت کامل بودن و مطابقت اطلاعات حساب کاربری شما احراز هویت حسابتان تکمیل شود تا شما به تمامی امکانات سایت دسترسی پیدا کنید.

اگر از خودتان این سوال را می پرسید که چرا باید از صرافی های آنلاین برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنیم پاسخ شما ساده است، راه های دیگری نیز برای انجام معاملات وجود دارد اما امنیت صرافی های آنلاین بیش تر از خرید از افراد حقیقی ( به صورت حضوری و غیر حضوری) می باشد.

خطر کلاهبرداری

خطر کلاهبرداری از شما در هر صرافی وجود دارد به همین دلیل مراحل ثبت نام و احراز هویت را خودتان انجام دهید و به هیچ عنوان حساب کاربری خود را در اختیار کسی قرار ندهید.

ممکن است به شما پیشنهاد مالی ارزشمندی داده شود که شما حساب خود را در اختیار شخصی دیگر قرار دهید ولی به هیچ عنوان نباید این اشتباه را مرتکب شوید.

دلیل این مقدار تاکید بر اینکه نباید اطلاعات حساب خود را در اختیار شخص دیگر قرار دهیم این می باشد که افراد سودجو تلاش می کنند تا با استفاده از حساب کاربری شما پول های دزدی خود را به ارز دیجیتال که غیر قابل ردگیری است تبدیل کنند و در این بین اگر فرد شاکی به دنبال پول خود باشد تنها کسی که متهم شناخته می شود، شما هستید.

در مقاله بعدی آموزش خرید و فروش در صرافی آبان تتر را باهم مرور خواهیم کرد.

جهت ثبت نام در صرافی آبان تتر کلیک کنید

2 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.