آموزش خرید و فروش در صرافی بیتستان

08 scaled

ما در مقاله پیشین با نحوه ی ثبت نام در صرافی بیتستان آشنا شدیم حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم. در این مقاله قصد داریم تا نحوه خرید و فروش در صرافی بیتستان را به شما آموزش دهیم ؛ اگر به دنبال خرید یا فروش رمز ارز خود می باشید تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

احتمالا شما هم از افزایش سرسام آور قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها پس از سرمایه گذاری های گسترده در  بازار رمز ارزها خبر دارید که باعث داغ شدن این بازار شده و سرمایه گذاران و افراد زیادی را از سر تا سر جهان به سمت خود کشیده است؛ این روز ها کسانی که در این حوزه فعالیت دارند یا می خواهند وارد فعالیت شوند، به دنبال صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال می باشند.

صرافی بیتستان یکی از صرافی های معتبر و با امکانات مناسب در ایران میباشد که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و از سرعت بالایی  برخورد دار است. .

جهت ثبت نام در سایت بیتستان کلیک کنید.

روش خرید و فروش در صرافی بیتستان

شارژ کیف پول

بعد از آنکه شما حساب کاربری خود را ساختید و مدارک خود را برای احراز هویت ارسال کردید و توسط پشتیبانی سایت تایید شد، شما قادر خواهید بود که معاملات خود را با امنیت و خیالی آسوده انجام دهید. برای این کار ابتدا نیاز دارید تا کیف پول خود را بسازید؛ برای اینکار به قسمت حساب های بانکی و کیف پول ها بروید، حال در این قسمت دو بخش حساب های بانکی و کیف پول ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد؛ حساب های بانکی برای خرید کردن از سایت و یا دریافت پول حاصل از فروش ارز در سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

برای افزودن حساب بانکی نیاز دارید تا گزینه افزودن حساب بانکی را انتخاب نموده و سپس نام بانک مورد نظر، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که حساب بانکی باید به نام خودتان باشد. حال منتظر بمانید تا حساب بانکی شما توسط پشتیبانی تایید شود.

افزودن حساب بانکی بیتستان
افزودن حساب بانکی بیتستان

شما تنها قادر خواهید بود تا خرید ها و برداشت های ریالی خود را از طریق کارت هایی انجام دهید که در سایت به تایید می رسانید. اگر قصد دارید رمز ارز مورد نظر را خریداری کرده و به کیف پول مجازی خود انتقال دهید، نیاز دارید تا کیف پول رمز ارز مورد نظر خود را که ارز شما در آن قرار دارد در سایت ثبت کنید. برای اینکار کافی است تا گزینه افزودن کیف پول را انتخاب کنید و رمز ارزی که قصد دارید کیف پولش را ثبت نمایید، انتخاب کنید و آدرس کیف پول بلاک چین خود را در فیلد مورد نظر وارد کنید و با تایید اطلاعات کیف پول شما ثبت می شود.

کیف پول بیتستان
کیف پول بیتستان

خرید و فروش در بیتستان

صرافی بیتستان از جمله صرافی هایی است که شما فقط و فقط با خود وبسایت سر و کار دارید، یعنی تمامی خرید های شما از خود وبسایت بوده و تمامی فروش های شما هم به خود وبسایت می باشد. پس از انجام مراحل ساخت کیف پول و افزودن حساب بانکی شما قادر خواهید بود که ارز مورد نظرتان را خریداری کرده و یا آن را به فروش برسانید. خرید و فروش در وبسایت بیتستان 4 مرحله دارد، انتخاب نوع و مقدار ارز، انتخاب کیف پول، بررسی نهایی و پرداخت مبلغ مورد نیاز برای آن. برای انجام معاملات خود به قسمت خرید و فروش سایت مراجعه نمایید.

در این قسمت در پنجره باز شده برای شما دو فیلد وجود خواهد داشت؛ یکی برای مقدار ریالی و دیگری برای مقدار رمز ارز، شما می توانید از گزینه ی بین این دو فیلد برای تغییر معامله خود از خرید به فروش یا بلعکس استفاده کنید. سپس مقدار ارزی که قصد دارید به فروش برسانید یا خریداری کنید را وارد کنید تا مرحله اول انجام معامله در وبسایت بیتستان را کامل کنی

لیست پرداختی بیتستان
لیست پرداختی بیتستان

در مرحله بعد

اگر قصد دارید ارزی را خریداری کنید، نیاز دارید تا حساب بانکی که با آن پرداخت اینترنتی را انجام می دهید و کیف پولی که قرار است ارز به آن ارسال شود را انتخاب کنید و اگر قصد دارید ارز خود را به فروش برسانید کافی است تا حساب بانکی که قرار است مبلغ دریافتی شما به آن واریز شود را انتخاب کنید.

خرید و فروش  بیتستان
خرید و فروش بیتستان

 حالا شما وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات معامله ی شما برای شما نمایش داده میشود تا اگر هرگونه مشکلی در آن می بینید معامله را لغو کنید و یا در غیر این صورت ادامه دهید. در مرحله پایانی اگر شما قصد خرید ارزی را دارید وارد درگاه آنلاین بانکی می شوید تا پرداخت خود را انجام داده  و پس از بررسی شدن پرداخت شما توسط پشتیبانی ارز خریداری شده به کیف پول شما انتقال داده می شود.

در غیر این صورت اگر عملیات شما فروش به سایت باشد برای شما آدرس کیف پول سایت نمایش داده می شود و شما باید مقدار ارزی که قصد دارید به فروش برسانید را از کیف پول خود به کیف پول بیتستان ارسال کنید. پس از بررسی تراکنش ها توسط پشتیبانی سایت مبلغ دریافتی شما به حساب بانکی انتخاب شده توسط شما ارسال می شود.  

همچنین شما می توانید تاریخچه معاملات خرید و یا فروش خود را با جزئیات کامل در وبسایت مشاهده کنید؛ برای این کار کافی است که به قسمت تراکنش های من مراجعه کنید تا به تاریخچه معاملات خود دسترسی داشته باشید.

2 دیدگاه روشن آموزش خرید و فروش در صرافی بیتستان

  • واقعا صرافی بی نظیری هست نرخشون هم به مراتب منصفانه‌تر و مطلوب‌تره
    فارغ ازین‌ها پشتیبانی بشدت خوبی دارن دفترشون دانشگاه تهران هست و مجموعه معتبری هستن من بیشتر از ۲ سال هست که از صرافی بیتستان استفاده میکنم واقعا راضی بودم همیشه

  • زنده باد صرافی بیتستان
    من دو ساله دارم از bittestan.com برای خرید و فروش بیتکوین استفاده می کمن

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.