آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتستان

9 1

در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتستان را آموزش دهیم.

اگر شما هم از از دنبال کنندگان بازار و اقتصاد جهانی باشید حتما می دانید که  پس از سرمایه گذاری های گسترده و استقبال فراوان از بازار ارز های دیجیتال و تحولات به وجود آمده در قیمت ها، مخصوصا افزایش قیمت چشمگیر بیت کوین، سرمایه گذاران بیش تر و حتی مردم عادی علاقه مند به این بازار شده اند و به دنبال راهی برای ورود و  کسب درآمد از بازار ارز های دیجیتالی هستند.

این امر باعث شده تا  بازار ارز دیجیتال باعث تحول اقتصاد جهانی شود و حجم زیادی از گردش مالی را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم دنبال یک صرافی معتبر با پشتیبانی قوی و سرعت بالا هستید تا بتوانید ارز های مورد خود را خریداری کنید یا آنها را به فروش برسانید.

یکی از صرافی های موجود و فعال در ایران، صرافی بیتستان می باشد که با امکانات مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند

جهت ثبت نام در سایت بیتستان کلیک کنید. 

آموزش احراز هویت در صرافی بیتستان

در دنیای امروزی با اینترنتی شدن عملکرد بسیاری از صرافی ها و غیر حضوری بودن معاملات انجام شده بر پایه کریپتوکارنسی در این صرافی ها که با ارز های دیجیتالی انجام می شوند، صرافی ها موظف هستند تا برای تامین امنیت مشتریان و جلوگیری از پولشویی و هر گونه کلاهبرداری، هویت مشتری خود را تایید کنند و پس از تایید هویت فرد به او اجازه معامله دهند.

صرافی بیتستان هم از این قاعده مستثنی نبوده و شما نیاز دارید تا برای شروع معاملات خود در این بازار بزرگ، احراز هویت نمایید.برای شروع کار و در قدم اول نیاز دارید تا ثبت نام خود را تکمیل کرده و سپس به احراز هویت بپردازید.

ثبت نام در صرافی بیتستان

برای شروع، با استفاده از لینک قرار داده شده وارد صفحه ثبت نام سایت شوید، سپس شما نیاز خواهید داشت تا به ترتیب، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و رمز عبور خود را وارد کنید؛ قوانین را مطالعه کرده و تایید نمایید و در انتها گزینه ثبت را انتخاب کنید.

پس از انجام تمامی مراحل و ثبت اطلاعات برای تلفن همراه شما کد تاییدی ارسال می شود و شما باید کد را در فیلد مورد نظر که برای شما نمایش داده میشود وارد کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

توجه داشته باشید که اطلاعات خود را با دقت وارد کنید؛ به این دلیل که تمامی اطلاعاتی که در این بخش وارد می کنید، هنگام احراز هویت مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در مرحله آخر نکته بسیار مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که به هیچ عنوان اطلاعات ورود به حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. 

ثبت نام بیتستان

بخش احراز هویت

پس از انجام مراحل ثبت نام، شما به طور خودکار به صفحه احراز هویت منتقل خواهید شد و نیاز دارید تا اطلاعات خود را تکمیل کرده و مدارک خود را تایید نمایید تا احراز هویت شما کامل شود. ابتدا باید اطلاعات خود را کامل کنید؛ برای این فرایند نیاز است که نام پدر، شماره ملی خود، تاریخ تولد، شماره تلفن ثابت (اختیاری)، کد پستی (اختیاری)، پست الکترونیکی (اختیاری) و آدرس خود را وارد کنید. اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد کنید و توجه داشته باشید برای امنیت خودتان و جلوگیری از دسترسی دیگران به حساب کاربری شما، تمامی مراحل احراز هویت را خودتان انجام دهید. 

احراز هویت بیتستان

 در مرحله بعد شما نیاز دارید تا مدارک خود را برای پشتیبانی سایت ارسال کنید. برای این کار شما باید بر روی یک کاغذ  مطابق شکل و به صورت خوانا بنویسید (جهت احراز هویت در صرافی بیتستان) و کارت ملی و کارت بانکی که قصد دارید آن را به تایید برسانید را بر روی کاغذ چسبانده و در کنار صورت خود نگه دارید و از خودتان به این صورت که مدارک و متن نوشته شده کاملا واضح باشد عکس انداخته و در فیلد مورد نظر آپلود نمایید.

البته علاوه بر این مرحله، نیاز است که از کارت ملی و کارت بانکی خود به صورت جداگانه نیز عکس گرفته و در فیلد مربوطه آپلود و بارگذاری نمایید. دقت داشته باشید که شما قادر خواهید بود تا فقط از حساب های بانکی که ثبت میکنید برای جابه جایی پول خود در سایت استفاده کنید.

در پایان گزینه بررسی اطلاعات را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات شما توسط پشتیبانی سایت تایید شود تا بتوانید از تمامی امکانات سایت استفاده کنید. 

افزودن حساب بانکی در صرافی بیتستان

برای افزودن حساب بانکی خود برای خرید و فروش در بالای صفحه گزینه افزودن حساب بانکی را انتخاب کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید. سپس به ترتیب نام بانک، شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت خود را در فیلد های مورد نظر وارد کنید و گزینه ذخیره را انتخاب کنید تا کارت شما ثبت شود و توسط پشتیبانی به تایید برسد. توجه داشته باشید که حساب بانکی حتما باید به اسم شخص شما باشد تا بتوانید از آن برای معاملات خود استفاده کنید.

افزودن حساب بانکی بیتستان

بدین شکل مراحل ثبت نام و احراز هویت شما کامل شده و شما باید منتظر بمانید تا اطلاعات شما توسط پشتیبانی سایت تایید شود. پس از تایید تمامی اطلاعات، شما قادر خواهید بود تا از تمامی امکانات سایت استفاده کنید.

یکی از نکته هایی که بسیار بر روی آن تاکید می شود :

و شما نیاز دارید تا به آن توجه کنید این است که خطر کلاهبرداری از شما در هر صرافی وجود دارد؛ به همین دلیل شما به هیچ عنوان نباید حساب کاربری و اطلاعات خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید.

ممکن است به شما پیشنهاد مالی ارزشمندی شود که شما حساب خود را در اختیار شخصی دیگر قرار دهید ولی شما به هیچ عنوان نباید این اشتباه را مرتکب شوید.

دلیل این تاکید این می باشد که افراد سودجو تلاش می کنند تا با استفاده از حساب کاربری شما پول های دزدی خود را به ارز دیجیتال که غیر قابل رهگیری است، تبدیل کنند و در این بین اگر فرد شاکی به دنبال پول خود باشد، تنها کسی که متهم شناخته می شود شما هستید. پس توجه داشته باشید که این اطلاعات بسیار مهم می باشند.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی بیتستان آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در سایت بیتستان کلیک کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.