واچ لیست ارز دیجیتال؛ معرفی ۱۰ رمزارز ترند احتمالی آینده بازار

10 ارز با احتمال ترند شدن؛ این ارزها را زیرنظر داشته باشید

بازار کریپتو به سودهای هنگفت شهرت دارد، ارزهایی که در کمتر از یک ماه چند برابر شده و رشد قیمت خارق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند. این ارزها نقشی تعیین‌کننده در بازار پیدا می‌کنند و درصورت خروج به موقع، سود مناسبی برای شما رقم می‌زنند. حتما شما هم به وجد آمدید اما صبر کنید، باید ابتدا با ارزهایی که شانس ترند شدن و رشد قیمت را دارند آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا در مقاله امروز با 10 ارز با احتمال ترند شدن آشنا شویم.

خرید و فروش بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال با کارمزد بازار ریالی صفر و بازار تتری ۰.۱ درصد در صرافی اتراکس
ورود به صرافی اتراکس

1- Wall St. Memes (WSM)

وال استریت میمز یک میم کوین جدید است که قصد دارد تا مسیر میم کوین‌های پیشین را برهم زده و ارز خود را با کاربردهای فراوان به تکامل برساند. این پروژه قصد دارد تا با ارائه مزایای انحصاری به اعضای خود به ارزش کل بازار 1 میلیارد دلار برسد و جامعه‌ای حول محور ارز WSM بسازد.

ارز وال استریت میمز
ارز وال استریت میمز قصد دارد تا با انحصار در معاملات وال استریت مبارزه کند

این توکن به‌دنبال شورت اسکوییز مشهور Gamestop ایجاد شده که در این ماجرا، معامله‌گران خرد وال استریت را به چالش کشیدند. حالا همان کاربران WSM را ساخته و قصد دارند تا آن را به نمادی از مقاومت جنبش خرده‌فروشی در برابر انحصار سازمان‌یافته وال استریت تبدیل کنند. ایردراپ 50 هزار دلاری این ارز در جولای 2023 (تیرماه ۱۴۰۲) انجام می‌شود.

2- yPredict (YPRED)

yPredict.ai پلتفرمی است که به سیگنال‌ها و تحقیقات تجاری توجه کرده و قصد دارد تا تبادل چشم‌اندازهای ارزشمند را تسهیل کند. به بیان دیگر این برنامه به تحلیل‌گران داده، هوش مصنوعی و مهندسان ماشین لرنینگ این امکان را می‌دهد تا پیش‌بینی‌های مدل خود را در یک سرویس مبتنی بر اشتراک ارائه دهند.

yPredict.ai قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد؛ به‌عنوان‌ مثال، طیف گسترده‌ای از نمودارهای صعودی و نزولی و الگوهای کندل‌استیک به‌صورت خودکار شناسایی شده و به محض ظهور این الگوها، پلتفرم هشدار می‌دهد و از قضا دقت مناسبی هم دارد. پس از شناسایی، رفتار قیمت پیش‌بینی‌شده مرتبط با شکل‌گیری الگو را تولید می‌کند. ارز بومی این پروژه یعنی YPRED در سطح قیمت 0.036 دلار معامله می‌شود.

3- Chimpzee (CHMPZ)

سومین مورد از واچ لیست ۱۰ ارز دیجیتال با احتمال ترند شدن، ارزی برای کمک به محیط‌زیست است. Chimpzee به‌تازگی راه‌اندازی شده و قصد دارد تا حین کسب درآمد تاثیر مثبتی بر محیط‌زیست داشته باشد. در واقع این آلت‌کوین متولد شده تا از انقراض حیوانات جلوگیری کرده و به پیشرفت محیط‌زیست کمک کند.

همچنین Chimpzee فرصتی را برای مردم فراهم کرده تا به سازمان‌های مبارزه با تغییرات اقلیمی و نجات حیوانات کمک کنند. به‌تازگی نقشه‌راه این پروژه منتشر شده که شامل فروشگاه Chimpzee، صرافی متمرکز و غیرمتمرکز، مجموعه NFT و … است.

4- Launchpad XYZ (LPX)

Launchpad XYZ رویای کاربرپسندتر کردن و قابل‌دسترسی‌تر کردن وب 3 را در سر دارد. این پلتفرم پیچیدگی‌های Web3 را برطرف کرده و یک محیط ساده برای آنها فراهم می‌کند.

در Launchpad XYZ کاربران به تحلیل احساسات بازار، اخبار و چشم‌اندازهای مارکت دسترسی داشته تا از روندهای بازار مطلع شوند. علاوه‌بر این تریدرهای برتر نیز می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

پس از توسعه دادن چارچوب معاملاتی از سوی کاربر، Launchpad XYZ یک پایانه معاملاتی پرسرعت برای انجام معاملات در زمان بهینه ارائه کرده و قصد دارد تا در نهایت به یک صرافی غیرمتمرکز تبدیل شود.

5- DeeLance (DLANCE)

DeeLance یک پلتفرم استخدام وب3 است که قصد دارد تا دنیای فریلنسری و استخدام آنها را تغییر دهد. این پلتفرم از سیستم پرداخت رمز ارزی و حساب‌های امانی مبتنی بر قرارداد هوشمند استفاده کرده تا خطر ضرر مالی را به حداقل برساند. به این پروژه توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که گزینه مناسبی برای ما ایرانیان است و دردسرهای دریافت حقوق و کار با شرکت‌های خارجی را به حداقل می‌رساند.

همچنین DeeLance فریلنسرها قادر به برداشت فوری و بدون حداقل آستانه هستند که همین موضوع کنترل بیشتری برای آنها به ارمغان می‌آورد.

ارز بومی این پروژه یعنی DLANCE بر استاندارد ERC20 راه‌اندازی شده و بر شبکه اصلی اتریوم مستقر است. این ارز حداکثر عرضه 1 میلیارد واحدی دارد.

6- Dogecoin (DOGE)

دوج کوین پادشاه میم کوین‌های جهان و معروف‌ترین ارز از لیست 10 ارز با احتمال ترند شدن است. DOGE این لقب را به‌دنبال حضور در بین 10 ارز برتر بازار به‌دست آورده است. این ارز ابتدا به‌دنبال یک شوخی و در سال 2013 راه‌اندازی شد و چند سال بعد در یک بازار صعودی در کانون توجه ایلان ماسک قرار گرفت. در سال 2021 ایلان ماسک و بسیاری از اینفلوئنسرها از این ارز حمایت می‌کردند و کار به جایی رسید که آقای ماسک خود را پدر دوج کوین نامید. به‌دنبال این حمایت‌ها قیمت دوج کوین رشد شدیدی را تجربه کرد و از سطح 0.00268 به 0.7316 دلار رسید.

دوج کوین و ایلان ماسک
DOGE از حمایت ویژه ایلان ماسک برخوردار است و مالک توییتر خود را پدر دوج کوین می‌داند

هنوز هم ایلان ماسک از دوج کوین حمایت می‌کند و به‌تازگی لوگوی برنامه توییتر را به‌مدت چند روز به لوگوی دوج کوین تغییر داد و به‌دنبال این توجه‌ها، احتمال رشد DOGE در ادامه سال 2023 وجود دارد.

7- Shiba Inu (SHIB)

شیبا اینو با تصویری از سگ‌های دوج کوین متولد شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار تبدیل شده است. در آگوست 2020 کاربر ناشناسی با نام Ryoshi این ارز را ایجاد کرد و مدعی شد که شیبا اینو آزمایشی برای تمرکززدایی است.

SHIB در ابتدا در حال دست‌وپا زدن بود و ناگهان در سال 2021 ورق برگشت و از سطح قیمت 0.0000000002 به 0.00008616 دلار رسید و به معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز بود.

بلافاصله پس از این رشد وحشتناک، شیبا اینو به‌عنوان «قاتل دوج کوین» لقب گرفت و حالا قصد دارد تا با راه‌اندازی یک طرح لایه 2 اکوسیستم خود را گسترش دهد. به‌دنبال این پیشرفت‌ها احتمال رشد قیمت SHIB نیز وجود دارد.

8- Pepe (PEPE)

پپه در آپریل 2023 راه‌اندازی شد و با سرعتی باورنکردنی به اوج قله‌های رشد قیمت و شهرت رسید. الهام‌بخش این میم کوین Pepe the frog است و ارزش بازار آن در حال حاضر در سطح 390 میلیون دلار قرار دارد. در ماه می این پروژه اوج قیمت 0.000004408 دلار را ثبت کرد و پس از مقداری افت ارزش، طی 14 روز اخیر و در زمان نگارش این مقاله 97 درصد افزایش را تجربه کرده است.

از زمان راه‌اندازی تا اوج قیمت، پپه بیش از 4 هزار برابر رشد را تجربه کرده و البته مثل بسیاری از میم کوین‌ها، هیچ کاربرد و هدفی ندارد.

9-  Floki (FLOKI)

فلوکی اینو در جولای 2021 راه‌اندازی شد و حالا ارزش کل بازار 220 میلیون دلاری دارد. این ارز روی شبکه‌های اتریوم و BNB Chain فعالیت کرده و برخلاف بسیاری از میم کوین‌ها، موارد کاربرد واقعی دارد که به شرح زیر هستند.

پیش بینی قیمت فلوکی اینو ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

  • Valhalla
  • FlokiPlaces
  • FlokiFi

Valhalla یک بازی متاورسی و play-to-earn است و از آن سو FlokiPlaces یک فروشگاه است، در این فروشگاه کاربران قادر هستند تا کالاهای فیزیکی را با ارز FLOKI خریداری کنند. علاوه‌بر این FlokiFi یک صرافی غیرمتمرکز است که امکانات مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند.

10- Tamadoge (TAMA)

تامادوج با ارزش بازار 13.7 میلیون دلاری پیشروترین میم کوین در اکوسیستم گیمینگ بلاکچین است. این ارز نسبتا جدید است و قصد دارد چیزی فراتر از میم کوین‌های عادی باشد. این پروژه یک مکانیزم منحصربه‌فردی برای کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی ارائه کرده که بازی اصلی آن Ttmadoge نام دارد. علاوه‌بر این، تامادوج مجموعه توکن NFT خود را در پلتفرم OpenSea راه‌اندازی کرده است.

تامادوج
تامادوج با ارائه بازی بلاکچینی خود قصد دارد چیزی فراتر از میم کوین‌های بی‌هدف باشد

ارز بومی این پروژه یعنی TAMA از زمان پیش‌فروش اولیه تاکنون رشد عظیم 1900 درصدی را تجربه کرده و در لیست 10 میم کوین برتر بازار قرار دارد.

سخن پایانی

پروژه‌های معرفی‌شده در این مقاله اگرچه یا محبوبیت بالایی داشته یا اهدافی جذاب در سر دارند اما باید با احتیاط آنها را معامله کنید. احتمال شکست برای همه ارزها وجود دارد و باید پیش از سرمایه‌گذاری حتما تحقیق کنید. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی از این ارزها دارید؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ یازدهمین پروژه را شما به ما معرفی کنید. از اینکه تا پایان مقاله «10 ارز با احتمال ترند شدن» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: BeinCrypto

سوالات متداول

  • آیا میم کوین‌های بی‌هدف شانسی برای رشد قیمت دارند؟

بله. به‌طرز عجیبی میم کوین‌های بی‌هدف هم شانسی برای افزایش قیمت دارند و مثال آن ارز PEPE است که بدون حتی یک کاربرد 3000 برابر شده است.

  • آیا میم کوین‌ها از شانس بیشتری برای رشد قیمت برخوردار هستند؟

خیر. تمام ارزها احتمال رشد و ریزش قیمت دارند اما میم کوین‌ها به سودهای وحشتناک و ضررهای سنگین شهرت دارند و نوسان آنها بیشتر است.

توجه: این مقاله به‌هیچ‌عنوان سیگنال خریدوفروش ارز نبوده و توکن باز صرفا ارزها را معرفی کرده است. بنابراین هیچ‌گونه مسئولیتی درخصوص رشد یا ریزش ارزهای معرفی شده در این مقاله برعهده‌ی ما نخواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.