آینده ارز دیجیتال سولانا در پی ورشکستگی‌های پیاپی؛ قیمت ارز دیجیتال 8 آذر 1401

قیمت امروز ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال مقداری رشد کرده و ضررهای روز گذشته‌ی خود را جبران کردند. در واقع گاوها ارزهای دیجیتال را نجات دادند و این کل چیزی‌ست که می‌توان از بازار گفت. بین ده ارز برتر بازار تنها استیبل کوین‌ها در منطقه‌ی قرمز رنگ معامله شده و دیگر ارزها در وضعیت خوبی قرار دارند. با چنین مقدمه‌ای به بررسی مهم‌ترین اخبار روزِ بازار و گزارش قیمت ارز دیجیتال 8 آذر 1401 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بحران FTX دامن سولانا را گرفت!

به‌دنبال فروپاشی صرافی  FTX، شرکت  Alameda Reseacrh نیز اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت بالغ بر 48 میلیون واحد سولانا معادل 643 میلیون دلار در اختیار داشت. حالا به‌دنبال اعلام ورشکستگی تمامی دارایی آنها قفل شده و تا پایان یافتن روندِ این‌کار قفل می‌ماند. هم‌اکنون این دارایی در اختیار تامین‌کنندگان نقدینگی شرکت Alameda قرار دارد. فروپاشی صرافی بزرگ  FTX منجر به بروز صدمات جبران‌ناپذیری بر بازار ارزهای دیجیتال شده بود.

بیش‌تر بخوانید؛ صرافی FTX هک شد؛ تیر خلاصی به پیکر نیمه جان FTT

آیا آتشِ Serum گریبان‌گیر سولانا خواهد شد؟

رمز ارز Serum از سوی بازوی سرمایه‌گذاری صرافی  FTX یعنی  Alameda Research تامین مالی می‌شد و با فروپاشی این شرکت‌ها، این رمز ارز نیز در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است. صرافی بایننس ارز  SRM را از لیست ارزهای معاملاتی خود حذف کرد و حالا مشخص شده که بنیاد سولانا 134.54 میلیون دلار از این رمز ارز را در کیف پول صرافی  FTX خود نگهداری کرده است. هنوز اتفاقی برای سولانا رخ نداده اما کارشناسان ابراز نگرانی کرده‌اند. هم‌اکنون SOL با 3.4 درصد افزایش قیمت در سطح 13.45 دلار معامله شده و بهترین قیمت خرید سولانا در صرافی رمزینکس و در سطح 488.052 تومان یافت می‌گردد.

خریدوفروش بیت کوین در پلتفرم Fidelity آغاز شد

سرانجام انتظارها به پایان رسید و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرویس مالی در سرتاسر جهان، به‌صورت رسمی اکانت‌های خریدوفروش خرد بیت کوین خود را راه‌اندازی کرد. در مرحله‌ی اول برخی از کاربران می‌توانند از این اکانت‌ها استفاده کنند. این خبر مثبت از ریزش بیش‌تر بیت کوین جلوگیری کرد و رشدی 1 درصدی را برای پادشاه ارزهای دیجیتال رقم زد.

دومینوی فروپاشی در بازار؛  BlockFi اعلام ورشکستگی کرد

صرافی ارز دیجیتال BlockFi بیش‌ترین مقدارِ بدهی خود را به صرافی FTX بدهکار بود. این صرافی که توان پرداخت بدهی 275 میلیون دلاری خود را نداشت، حالا مجبور به اعلام ورشکستگی شد تا دومینوی فروپاشی در بازار، این‌بار به سراغ این شرکت بیاید. پیش از این نیز BlockFi با مشکلات مالی و قانون‌گذاری زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و در وضعیت بدی قرار داشت.

بررسی موشکافانه؛ بررسی تاثیر خرید توییتر بر ارزهای دیجیتال

مدیرعامل کاردانو: خرید توییتر 200 میلیون کاربر جدید برای رمز ارزها به ارمغان می‌آورد

چارلز هاسکینسون مدیرعامل شرکت  IOG(شرکت مادر کاردانو) طی تازه‌ترین کنفرانس خود اعلام کرد که باور دارد تصاحب توییتر از سوی ایلان ماسک منجر به افزایش 200 میلیونی تعداد کاربران بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. وی همچنین مدعی شد که رقابت سنگینی بین کاردانو و اتریوم بر سر تبدیل شدن به پایدارترین شبکه‌ی بلاکچینی شکل گرفته است.

گزارش قیمت ارز دیجیتال 8 آذر 1401

برترین استیبل کوین بازار با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته معامله می‌شود. هم‌اکنون بهترین قیمت خرید تتر در صرافی نوبیتکس در سطح 36399 تومان یافت می‌گردد.

پادشاه ارزهای دیجیتال با 0.6 درصد افزایش قیمت ضررهای روز گذشته‌ی خود را جبران کرد و حالا در سطح 16288 دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی دیجیتال رمزینکس و در سطح 592.624.841 تومان پیدا می‌شود.

ETH نیز همچون بیت کوین مقداری از ضررهای خود را جبران کرد و هم‌اکنون در سطح 1183 دلار خریدوفروش می‌گردد. در حال حاضر بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی نوبیتکس و در سطح 43.150.000 تومان یافت می‌شود.

ارز دیجیتال LUNC همچون روزهای گذشته در میان ده ارز ترند بازار قرار گرفته و در سطح  0.0001593 دلار خریدوفروش می‌گردد. هم‌اکنون بهترین قیمت خرید لونا کلاسیک در صرافی آبان‌تتر و در سطح 5.78 تومان قرار دارد.  

ارز دیجیتال محبوبِ ایلان ماسک همچون روز گذشته افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده و بالاخره از مقاومت 0.10 دلار عبور کرد. هم‌اکنون  DOGE در سطح 0.01016 دلار معامله شده و بهترین قیمت خرید دوج کوین در صرافی نوبیتکس و در محدوده‌ی 3.670 تومان قرار دارد.

در نهایت SHIB با 2.5 درصد رشد در سطح 0.000009165 دلار معامله شده و بهترین قیمت خرید شیبا اینو در صرافی رابین کش و در سطح 0.334 تومان یافت می‌شود.

نام ارزقیمت ارز دیجیتال 6 آذرقیمت ارز دیجیتال 7 آذرقیمت امروز 8 آذر
تتر۳۵۹۰۰ تومان۳۶۲۷۰ تومان36399 تومان
بیت کوین۱۶۵۷۲ دلار۱۶۱۳۵ دلار16288 دلار
اتریوم۱۲۱۹ دلار۱۱۶۷ دلار1183 دلار
لونا کلاسیک 0.0001593 دلار۰.۰۰۰۱۵۵ دلار0.0001593 دلار
دوج کوین۰.۰۹۷ دلار۰.۰۹۴ دلار0.01016 دلار
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۰۹۲۴۸ دلار۰.۰۰۰۰۰۸۹۰۹ دلار0.000009165 دلار
MOB۱.۴۱ دلار۱.۴ دلار1.42 دلار
ماتیک۰.۸۵۶۳ دلار۰.۸۱۵۳ دلار0.8317 دلار
CRV۰.۷۰۴۴ دلار۰.۶۴۲۹ دلار0.6509 دلار
سولانا۱۴.۳۰ دلار۱۳.۰۳ دلار13.45 دلار
تاریخچه قیمت 10 ارز ترند بازار

سوددِه‌ترین ارزهای بازار 8 آذر 1401

سوددِه‌ترین ارزهای بازار
سوددِه‌ترین ارزهای بازار

به گزارش کوین مارکت کپ، رمز ارز فانتوم پس از مدت‌ها قرارگیری در تاریکی حالا بالاخره رشد قیمت خوبی را تجربه کرده و با 12.94 درصد رشد، بیش‌ترین افزایش قیمت بین صد ارز برتر بازار را به خود اختصاص داده است. هم‌اکنون FTM در سطح 0.20 دلار خریدوفروش می‌گردد.

در جایگاه دوم ارز دیجیتال APE با 9.16 درصد افزایش قیمت در سطح 4.08 دلار معامله می‌شود.

در نهایت ارز دیجیتال  LINK با 9.05 درصد افزایش در جایگاه سوم قرار گرفته و در سطح 7.33 دلار خریدوفروش می‌شود.

در واچ لیست دیروز «واچ لیست هفتگی ۷ آذر ۱۴۰۱ ؛ معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری» به معرفی این رمز ارزها پرداخته بودیم. با مطالعه‌ی این تحلیل با 4 ارز با پتانسیل رشد بالا آشنا شوید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ارزهای دیجیتال روز نسبتا خوب و آرامی را سپری می‌کنند. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به وضعیت بازار دارید؟ لطفا ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان مقاله‌ی گزارش قیمت ارز دیجیتال 8 آذر 1401 همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.