آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اوکی اکس

o scaled

در این مقاله قصد داریم تا روش احراز هویت در صرافی اوکی اکس را به شما آموزش دهیم. احتمالا شما هم در این روزها نام ارز های دیجیتالی مانند: بیت کوین، اتر و یا دیگر رمز ارزها را بارها و بارها شنیده اید؛ امروزه بازار ارز دیجیتال تبدیل به بخش مهمی از اقتصاد جهانی شده و حجم زیادی از گردش مالی جهانی را به خود اختصاص داده است.

افردای که قصد سرمایه گذاری و ورود به این بازار دارند، نیاز به یک صرافی معتبر برای انجام خرید و فروش های خود دارند و این موضوع در ایران پر رنگ تر از بقیه نقاط جهان است؛ چرا که بخاطر تحریم های موجود از طرف آمریکا، بسیاری از صرافی های جهان درهای خود را به روی ایرانیان بسته اند.

صرافی اوکی اکس از جمله صرافی های معتبر، با پشتیبانی قوی و سرعت بالا در ایران است که می تواند پاسخگوی نیازات شما در این زمینه باشد.

جهت ثبت نام در سایت اوکی اکس کلیک کنید.  

احراز هویت در صرافی اوکی اکس

صرافی ها به دلایل امنیتی و جلوگیری از هرگونه معاملات غیر قانونی و پولشویی در داخل کشور، نیاز به احراز هویت برای انجام معاملات دارند و از شما مدارکی برای اثبات حقیقی بودن شما مانند کارت ملی یا شناسنامه و مدارک دیگری می خواهند که صرافی اوکی اکس از این قاعده مستثنی نیست. برای شروع کار ابتدا نیاز به ثبت نام در اوکی اکس داشته و بعد از طی مراحل ثبت نام نیاز است که به احراز هویت بپردازید.

ثبت نام در اوکی اکس

برای شروع این فرآیند نیاز است که به صفحه ثبت نام وبسایت اوکی اکس مراجعه کنید؛ برای مراجعه به این بخش از آدرس قرار داده شما در بالا استفاده کنید. پس از ورود به صفحه ثبت نام شما نیاز دارید تا به ترتیب ایمیل، رمز عبور و تکرار رمز عبور خود را وارد کنید. سپس پس از مطالعه قوانین وبسایت گزینه من ربات نیستم را کامل کنید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس از انجام این مراحل ایمیلی از طرف وبسایت برای شما ارسال می شود که کد تاییدی می باشد که شما می بایست آن را در فیلدی که برای شما نمایش داده می شود وارد کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید. برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری مراحل ثبت نام را خودتان انجام داده و به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار کسی قرار ندهید.

ثبت نام اوکی اکس

فعالیت و روند کار در وبسایت اوکی اکس به دو صورت می باشد؛ در اوکی اکسچنج شما می توانید ارز خود را با قیمت لحظه ای به خود صرافی بفروشید یا از خود صرافی بخرید و در اوکی اکسچنج تریدر شما با دیگر کاربر ها معاملات خود را در قیمت هایی که خودتان هدف گذاری می کنید، انجام دهید.

به طور پیش فرض ادامه ثبت نام را از طریق اوکی اکس چنج آموزش می دهیم. هرچند تفاوتی در روش ثبت نام و احراز هویت ایجاد نمی شود. پس از کامل شدن ثبت نام شما گزینه ورود، برای شما نمایش داده خواهد شد که باید آن را انتخاب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

 احراز هویت در اوکی اکس

برای ادامه روند و دسترسی کامل به امکانات سایت، نیاز دارید تا احراز هویت خود را با تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک کامل کنید. برای اینکار از گزینه سه خط منو در بالا سمت چپ استفاده کرده و وارد قسمت حساب کاربری شوید. همانگونه که مشاهده می کنید در مقابل گزینه احراز هویت قرمز شده است، این گزینه را انتخاب کنید.

در مرحله اول

نیاز است که اطلاعات حساب خود را تکمیل نمایید؛ به این منظور در فیلد هایی که برای شما نمایش داده می شوند. به ترتیب نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، شماره موبایل و تلفن ثابت خود را وارد کنید و در نهایت گزینه دخیره را انتخاب کنید، در ادامه برای شماره تلفن همراه شما کدی ارسال می شود که باید در فیلدی که برای شما نمایش داده می شود، آن را وارد کنید تا تلفن همراه شما تایید شود.

احراز هویت در صرافی اوکی اکس 

دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات را به درستی و با دقت وارد کنید تا در امر احراز هویت به مشکلی بر نخورید و همانطور که قبلا ذکر کردیم، تمامی مراحل ثبت نام را خودتان انجام دهید. 

در مرحله بعدی

شما باید مدارک خود را ارسال کنید. ابتدا برای شما متنی نمایش داده می شود که بسیار مهم بوده و شما با تایید کردن متن و امضای الکترونیکی تعهد دهید که تمامی مبالغ حساب بانکی ام متعلق به خودم است. درصورتی که از طریق حساب کاربری و بانکی ام از وب سایت خریدی انجام شود، با اطلاع کامل خودم بوده و تمامی مسئولیت های آن در مراجع قضایی متوجه خودم می باشد.

این نکته بسیار مهم می باشد و برای امنیت خودتان و جلو گیری از هرگونه پولشویی یا کلاهبرداری می باشد. در ادامه شما نیاز دارید که یک عکس از خودتان در حالی که کارت ملی خود را در دست دارید ارسال کنید. اگر کارت ملی شما در دسترس شما نمی باشد می توانید از شناسنامه و گواهینامه استفاده کنید.

در گرفتن عکس دقت داشته باشید که:

  1. کارت ملی خود را در دست چپ و کنار صورت خود قرار داده و از فاصله مناسب به شکلی که کاملا خوانا باشد، مانند: نمونه موجود در تصویر موجود در سایت، ارسال نمایید.
  2. عکس باید کاملا خوانا و فاقد هرگونه افکت یا دستکاری فتوشاپی باشد.
  3. در صورت نداشتن کارت ملی می توانید با شناسنامه و یک کارت مثل گواهینامه عکس ارسال کنید.

عکس خود را با رعایت نکات بالا آپلود کنید تا مراحل احراز هویت شما تکمیل شود. حال باید صبر کنید تا مدارک و اطلاعات شما توسط پشتیبانی سایت تایید شود تا بتوانید از تمامی امکانات سایت با خیال راحت و امنیت بالا استفاده کنید.

صحت مدارک اوکی اکس

مهم ترین موردی که در استفاده از صرافی های آنلاین باید آن را به یاد داشته باشید، این است که شما نباید به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی اطلاعات ورود حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید.

حتی در قبال پیشنهادات مالی بسیار بالا توسط افراد ذکر شده نیز به هیچ عنوان نباید وسوسه شوید. به این دلیل که افراد کلاهبردار سعی می کنند تا با استفاده از حساب کاربری شما پول های دزدی را تبدیل به رمز ارزها، غیر قابل رهگیری کرده و در این بین شما هستید که مجرم شناخته خواهید شد.

درمقاله ی بعدی با آموزش خرید و فروش در صرافی اوکی اکس آشنا می شویم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.