احراز هویت کاربران در صرافی بیت‌گت اجباری شد!

اجباری شدن احراز هویت در بیت گت

صرافی ارز دیجیتال بیت‌گت (Bitget) اعلام کرد که قصد اجباری کردن احراز هویت (KYC) برای کاربران خود را دارد.

احراز هویت در صرافی Bitget از اول سپتامبر

این صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد که از اول سپتامبر، کاربران تازه ثبت نام شده باید سطح یک تایید هویت KYC را تکمیل کنند تا بتوانند ارزهای دیجیتال را در بیتگت خرید و فروش کنند.



این اقدام به منظور “رعایت الزامات نظارتی در بخش جهانی ارزهای دیجیتال و ایجاد محیطی امن برای معامله ارزهای دیجیتال” از سوی بیتگت اعلام شده است.

کسانی که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند تا اول اکتبر فرصت دارند

برای کاربرانی که قبل از اول سپتامبر ثبت نام کرده‌اند، باید قبل از اول اکتبر الزامات سطح یک KYC را برآورده کنند. در غیر این صورت، صرافی توضیح داد که آنها تنها قادر به برداشت وجه، لغو سفارش‌ها و بستن موقعیت‌های باز خواهند بود.

با اعمال این الزام جدید، بیت‌گت در راستای پیروی از قوانین و مقررات حوزه ارزهای دیجیتال حرکت می‌کند تا محیطی امن‌تر برای کاربران فراهم کند.



احراز هویت صرافی بیت‌گت به چه مدارکی نیاز دارد؟

احراز هویت سطح یک KYC بیت‌گت نیازمند ارائه مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت و انجام تایید هویت چهره‌ای است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بیت‌گت، این فرایند حدود 20 دقیقه طول می‌کشد.

با اجباری کردن تایید هویت برای کاربران جدید و مهلت دادن به کاربران قبلی، بیت‌گت در تلاش است تا از قوانین مقابله با پولشویی و شناسایی کاربران (AML/KYC) پیروی کند. این اقدام باعث افزایش امنیت و مشروعیت صرافی خواهد شد.

تشدید روند احراز هویت اجباری

اقدام اخیر صرافی بیت‌گت مبنی بر تشدید قوانین KYC (شناسایی مشتریان)، در راستای گسترش حضور جهانی این صرافی است.

در ماه آوریل، بیت‌گت صندوق سرمایه‌گذاری جهانی 100 میلیون دلاری خود را راه‌اندازی کرد که بر بازار آسیا متمرکز است.

همچنین در ماه ژوئیه (تیر)، این صرافی محصولات وام ارزهای دیجیتالی خود را عرضه کرد تا به کاربرانی که به دنبال راه‌های جایگزین تأمین مالی از طریق دارایی‌های دیجیتال هستند، خدمات ارائه دهد.

در ماه ژوئیه (تیر)، صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین احراز هویت اجباری (KYC) را برای همه کاربران معرفی کرد و هشدار داد که عدم رعایت این قوانین منجر به محدودیت‌هایی خواهد شد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که دادستان کل ایالت نیویورک علیه کوکوین به دلیل فعالیت بدون مجوز به عنوان یک بروکر یا دلال کالا و اوراق بهادار، شکایت کرد.

همچنین صرافی بای‌بیت نیز اعلام کرد که از ماه مه (اردیبهشت) به بعد رویکرد سختگیرانه‌تری را در خصوص الزامی شدن شناسایی مشتریان برای تمام خدمات خود اتخاذ خواهد کرد.

منبع: TheBlock


پیشنهاد نویسنده:


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.